שתי חנויות דגל בקונספט העולמי החדש של המותגים הבינלאומיים: BERSHKA ו- PULL&BEAR נפתחו בעופר הקניון הגדול בפ"ת
שתי חנויות דגל בקונספט העולמי החדש
של המותגים
הבינלאומיים: BERSHKA ו- PULL&BEAR
נפתחו בעופר הקניון
הגדול בפ"ת
ההשקעה בפתיחת שתי
חנויות הדגל נאמדת בהשקעה של כ 12 מיליון ₪
לדברי עומר
אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "מדובר בחלק משרשרת מהלכים ושינויים שמבצע עופר הקניון הגדול: חיזוק התמהיל, בנוסף לשדרוג ושיפוץ הקניון
שיערך במהלך שנת 2025, בהשקעה של כ – 65 מיליון".
המותגים
הבינלאומיים BERSHKA
ו- PULL&BEAR
בחרו לפתוח את שתי חנויות הדגל, בקונספט
העולמי החדש, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, הנחשב
לאחד הקניונים הגדולים והמובילים בישראל.
פתיחת החנויות הינה
חלק ממהלך לשדרוג, שיפוץ והשבחת תמהיל החנויות של הקניון, לרווחת המבקרים בו.
ההשקעה בפתיחת שתי חנויות הדגל החדשות נאמדת בכ – 12 מיליון ₪.
סניף הדגל החדש של BEAR&PULL
מיועד
לנשים, גברים ובני-נוער, משתרע על שטח של כ-
600 מ"ר, בקומת המסחר העליונה. הסניף עוצב ע"י אדריכלי המותג
הבינלאומי, ומתכתב עם הנראות והקונספט העולמי של B&P:
קו חדשני המשלב מוטיבים של מתכת, זכוכית ובטון, הנותנים יחד מראה הרמוני ונקי
ומאפשר בולטות של הפריטים והקולקציות הצבעוניות. כמו כן, לראשונה ברשת יוצבו קופות
אוטומטיות, והחנות תכיל 10 תאי הלבשה
מרווחים ומאובזרים.
סניף הדגל החדש של BERSHKA
ממוקם גם הוא בקומת המסחר העליונה של הקניון, משתרע על שטח של כ- 600
מ"ר, ועוצב גם בקונספט העולמי החדש. החנות החדשה משלבת חוויה הוליסטית, החל מהנראות
ועיצוב ועד הטכנולוגיה והחידושים בתאי הלבשה מיוחדים, המאובזרים בחיישנים המתריעים
שהתא פנוי, החלפה שבועית של קולקציות חדשות ועוד.
לדברי עומר
אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "כניסתם של המותגים הבינלאומיים פול
אנד בר וברשקה במתכונת החדשה שלהם, מהווה הבעת אמון בחוזקתו ועוצמתו של הקניון.
לדבריו: "מדובר בחלק משרשרת מהלכים ושינויים
שמבצע עופר הקניון הגדול: חיזוק
התמהיל, בנוסף לשדרוג ושיפוץ הקניון שיערך במהלך שנת 2025, בהשקעה של כ – 65
מיליון".
לדברי נעמי סימן
טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול: "כחלק מהאסטרטגיה של הקניון אנו
פועלים על מנת להכניס לקניון את המותגים המובילים והנחשקים בעולם. הנהלת הקניון
עובדת במרץ ובאופן שוטף על מנת לייצר ולשמר תמהיל מדויק עם מגוון מותגים
בינלאומיים ומקומיים מובילים. לדבריה: "המטרה שלנו להעניק לצרכן הישראלי את
חווית הקניות והבילוי האולטימטיבית. כל משפחה יכולה להגיע לעופר הקניון הגדול,
באמצעות הרכבת הקלה, או כל כלי תחבורה
אחר, וליהנות מכל העולמות".
תגובות
הוסף רשומת תגובה