רשת SACARA משיקה לראש השנה ולחגים קולקצית נרות מבשמים ומפיצי ריח מעוצבים לבית

 

מחפשים מתנה לראש השנה?

 

רשת SACARA משיקה לראש השנה ולחגים

קולקצית נרות מבשמים ומפיצי ריח מעוצבים לבית

 

אין חג בלי מתנות, בטח לא ראש השנה.  אז למי שמחפש לקנות מתנה  מעוצבת לבית, שימושית, ובמחירים נגישים, שכל מארח/ת ישמח לקבל, רשת SACARA משיקה לקראת  החגים קולקציית נרות ומפיצי ריח חדשים, בעיצוב דקורטיבי המתאים לכל חללי הבית.

 

הקולקציה החדשה מגיעה ב 2 גוונים חדשים וחגגיגיים: קולקצייה לבנה וקולקצייה שקופה.

 

קולקצית נרות שקופה – בניחוח עצי ארומטי המעניק בבית תחושה של יוקרה וניקיון. נושא תווי ריח של זעפרן, גירניום, פלפל ורוד, תפוז וברגמונט, בשילוב פצ'ולי, אוסטמנוס, ברו, אניס ומאסק לבן.

 

קולקציית נרות לבן מט – בניחוח אינטנס, מעניק תחושה בחלל הבית של חופשה יוקרתית ומפנקת. נושא תווי ריח של לבנדר, מנדרינה, ענבי שועל ופריחת התפוז בשילוב של יסמין עם וניל ממדגסקר ומאסק לבן לניחוח סוחף.

 

כמו כן ניתן להשיג ברשת סאקרה קולקציה ניחוחות של נרות ומפיצי ריח לבית, במבחר צבעים, גדלים, גוונים, עיצובים וריחות שונים. הקולקציה מורכבת ממפיצי ריח ונרות בריחות נעימים בהשראת בשמי יוקרה  היוצרים אווירה חמימה וביתית.   המפיצים והנרות בעלי עיצוב מודרני-עדכני,  המהווים פריט עיצובי המוסיף סטייל לכל חללי הבית: סלון, מטבח, חדרי שינה, חדרי ילדים, פינות אוכל, חדרי שירותים ואמבט. כמו כן מתאים כמתנה לבית.

 

אפשר לרכוש כסט או כמוצר בודד מגוון רחב של נרות ריחניים, דיפיוזרים ומפיצי ריח,במגוון ניחוחות יוקרה, כמו: וניל מאסק, אורייאנטלי, פרובנס, פאטשולי, מונקו ועוד.

 

מחירים  לצרכן:

מפיצי ריח  החל מ 20  שח

נרות  ריחניים החל מ 29.90 שח

דיפיוזר/ מבשמים  החל מ  20 שח

 

ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA  ברחבי הארץ

ובאתר:  www.sacara.co.il

 

תגובות

רשומות פופולריות