מומחה לאיסלאם מסביר מדוע לא יתכן שלום עם הערבים

 

מומחה לאיסלאם מסביר מדוע לא יתכן שלום עם הערבים

 

שבועון "הד העיר" פרסם הרצאה של ד'ר מרדכי קידר, מומחה לדת האיסלאם, בחב'ד ת'א, שמסביר את הראייה האיסלאמית לגבי עם ישראל ומדוע לא יכון שלום עם הערבים.

לדבריו, ע'פ האיסלאם היהדות היא דת בטלה, שהוחלפה תחילה ע'י הנצרות, שהאיסלאם החליפה. לכן, האיסלאם היא דת האמת היחידה בעולם וזו הסיבה שלמדינת ישראל, מדינת הדת היהודית, אין כלל זכות קיום.

בנוסף, כל מקום בו שלטו בעבר המוסלמים חייב להישאר לתמיד תחת שלטון האיסלאם. לפיכך, א'י שהייתה ארץ איסלאמית מזמן הכיבוש הערבי במאה ה-7 חייבת להישאר כזו.

לפי האיסלאם יהודים בכל מקום חייבים לחיות תחת שלטון האיסלאם ע'פ תנאי השריעה ( החוקה הדתית) האיסלאמית. לדוגמא, היהודים חייבים לשלם מס גולגולת כשהם מושפלים: זוחלים על הרצפה, משלמים, מקבלים בעיטה ועפים מהמקום.

גם הטלאי הצהוב, הזכור לרעה מהשואה, זו המצאה מוסלמית כדי לזהות יהודים כטמאים. לכן, ליהודים אין זכות למדינה ולשום ביטוי של עצמאות, אלא תחת שלטון האיסלאם.

ע'פ האיסלאם צריך לפעול נגד מדינת ישראל בכל דרך אפשרית, לא משנה אם זה כיבוש 48' או 67'- שניהם אינם חוקיים. ישראל נתפסת כאיום תיאולוגי ודתי על האיסלאם. מה שראינו ל'ע בשמחת תורה קשור לעניין שליהודי אין מעמד ולכן ניתן לעשות לו ולמשפחתו מה שבא להם לעשות ואפילו הנורא מכל.

אם חפצי חיים אנחנו צריכים אנו לחיות חיים עצמאיים שבהם הודי שולט על יהודי במדינה יהודית עם אופי יהודי. עם ישראל, שהוא עם הבחירה צריך לחיות בארץ ישראל ע'פ תורת ישראל לעולמי עד.

תגובות

רשומות פופולריות