כיצד לבחור נכון מוצרי הגנה מהשמש?

 

כיצד לבחור נכון מוצרי הגנה מהשמש?

 

דמייני יום קיץ חם, השמש זורחת בשיא העוצמה, ואת יוצאת מהבית לבילוי על חוף הים או לטיול בפארק. רגע לפני שאת יוצאת, את נזכרת במקדם ההגנה שלך. האם את מרגישה תחושת חובה לא נעימה או שאת בהתרגשות מסוימת לקראת שימוש במוצר שמגן עלייך ומעניק לך תחושת רעננות? הבחירה במקדם ההגנה הנכון יכולה לשנות לגמרי את החוויה.

 

לדברי ברברה למפל, מנכ"לית ליראק פריז בישראל: " רובינו ניסינו בעבר מספר מקדמי הגנה שונים. חלקם בוודאי היו שומניים מדי, חלקם השאירו שכבה לבנה על העור, ואחרים פשוט לא העניקו  את התחושה שחיפשנו. בסופו של דבר, מציאת המוצר המושלם והמתאים היא תהליך של ניסוי וטעיה, המסע יכול להיות מתסכל,  אך גם מתגמל כשמוצאים את המוצר המושלם. המרקם של מקדם ההגנה הוא הראשון שגורם לנו להתאהב בו ולכן חשוב לבחור מרקם שיהפוך את השימוש במוצר להנאה רצוי שיהיה קליל, יבש, שמעניק תחושה רעננה ונעימה,  ולא דביקה, שומנית ו"כבדה" על העור."   

 

לדבריה: " הגורם השני הדומיננטי בבחירת מקדם הגנה הוא זה בעל יכולת לשפר  את מראה העור. הדור החדש של מקדמי ההגנה כוללים גם אנטיאייג'ינג, שיפור הגוון ומראה העור והענקת מראה אחיד וזוהר וכן הארה והעמקת השיזוף ושימורו לאורך זמן." 

 

בבחירת מקדם הגנה, יש כמה פרמטרים מרכזיים שיש להתחשב בהם כדי לוודא שהעור שלך מקבל את ההגנה הטובה ביותר.

 

למפל מסבירה למה חשוב לשים לב בבחירת מקדם הגנה:

 

1.  הגנה מפני קרני UVB/UVA: חשוב לבחור במקדם הגנה שמספק הגנה מפני שני סוגי הקרינה העיקריים של השמש – UVB, שגורם לכוויות שמש, ו-UVA, שחודר לעור וגורם לנזקים ארוכי טווח כמו הזדקנות וסרטן העור.

 

2.  הגנה מפני אור כחול ואינפרא אדום: בעידן הדיגיטלי, אנחנו חשופים גם לקרני אור כחול שמגיעות ממסכים ומכשירים אלקטרוניים, ואינפרא אדום שמגיע מחום השמש. קרניים אלו יכולים לגרום לנזקים נוספים לעור ולכן חשוב שמקדם ההגנה שלך יכיל רכיבים שמגנים גם מפני קרניים אלו.

 

3.  מניעת קמטים ורפיון העור (אנטי אייג'ינג): חומרים פעילים במקדם הגנה יכולים לעזור בהפחתת מראה הקמטים ורפיון העור. כך תוכלי להנות לא רק מהגנה מפני השמש אלא גם ממראה עור צעיר ומוצק יותר.

 

4.  שיפור מראה השיזוף: מקדם הגנה שמסייע בהשגת צבע עור אחיד, זוהר ובריא הוא יתרון משמעותי. את יכולה להרגיש בטוחה תחת השמש ולדעת שהעור שלך לא רק מוגן, אלא גם נראה במיטבו.

 

5.  תחושת עור נעימה ומוזנת: מקדם הגנה שמספק לחות ומזין את העור יגרום לתחושת רעננות ונוחות לאורך כל היום. התחושה הנעימה על העור תגרום לך לרצות להשתמש בו באופן קבוע.

תגובות

רשומות פופולריות