צעצועי "הנסיך הקטן"

 

צעצועי "הנסיך הקטן"

הנסיך הקטן מציעה מגוון מוצרים לפעוטות וילדים, ביניהם כלי כתיבה ויצירה איכותיים,צעצועים ממותגים פופולריים ועוד. מבין מותגי הדגל של הנסיך הקטן ניתן למצוא את  מותג העל הבריטיtommee tippee" " הנחשב לשם דבר בתחום עם מגוון רחב של מוצרים, כמו: בקבוקים ואביזרי בקבוק הנותנים מגוון פתרונות הן בנוחות והן בטכנולוגיה מתקדמת, קולקציית מוצצים מגוונת בשלל צבעים וצורות, אביזרי האכלה כמו :כוסות, צלחות וכפיות מותאמים לתינוק, משאבות ומיכלי חלב ,ערכות טיפוח לתינוק, סטריליזטור, פחים חכמים ועוד...

בנוסף ,  יש מגוון מקטיני אסלה, סירים ,דרגשים ומושבי אמבט בצבעים ואפילו קולקציות ממותגות של דיסני, אנה ואלזה, וצעצעוע של סיפור.

גם כאשר התינוקות גדלים יש מגוון מוצרים: בובות של חיות, מכוניות, מוסכים, משחקי התפתחות ומשחקי הרכבה ויצירה וכמובן גולת הכותרת: הצעצועים של סדרות הטלויזיה האהובות- סמי הכבאי ומטוסי העל, המביאים מגוון עצום של צעצועים כמו: כבאיות, מסוקים, בתים, בובות רכות, צעצועים אלקטרונים בגדלים וצבעים רבים ועוד.

 

 

Play Doh   סט בילדו 27 חלקים - צורות וצבעים

ערכת משחק Play Doh BLOCKS מאפשרת לכם לעוף על כנפי הדמיון וליצור עולמות עם קוביות משחק צבעוניות ורכות המסוגלות להתחבר אחת לשנייה מכל כיוון כדי לבנות כל דבר העולה על רוחכם וזה לא הסוף - ניתן לשלב משחק וקישוט בצקplaydoh   כדי להעניק למבנים שלכם מראה ייחודי, ססגוני ומותאם אישית בעזרת השבלונות והבצק הצבעונית המגיעים בכל ערכה: בית ספר, חווה, תחנת משטרה, תחנת כיבוי אש וגם פריסטייל - אתם תבחרו איך לבלות בעת היצירה שלכם. לגילאי 3 ומעלה.
מתאים כפעילות סנסורית, ויסות חושי וכמובן לפיתוח היצירה ומוטוריקה עדינה.




  

 

מלי מיניס MELI MINIS  400 חלקים

זהו משחק הרכבה חדש לילדים שמנפץ את כל מגבלות היצירה ומאפשר לכם ליצור כל דבר שעולה על רוחכם!
אבני ההרכבה של מלי MELI עוסקים בחשיבה מחוץ לקופסה, יש להם צבעים חיים, הם רכים, גמישים, בטוחים ועשויים מפלסטיק ידידותי לילדים. באבני ההרכבה אפשר ליצור יצירות לפי תבניות מוכנות, לנסות ליצור מחדש אובייקטים ללא הדרכה או לתת לדמיון להשתולל. מלמד לפיתוח אינטליגנציה, התמצאות במרחב, לימוד צבעים ושיפור כישורי הידיים של הילדים. לגילאי 3 ומעלה  .

להשיג בכל חנויות הצעצועים ובאתר החברה.

 

תגובות

רשומות פופולריות