בצהרי שישי האחרון התקיימה הקרנת הבכורה לסרט "סיפור הברווזים" - הלהיט הגדול של פסח

 

בצהרי שישי האחרון התקיימה הקרנת הבכורה לסרט "סיפור הברווזים" - הלהיט הגדול של פסח

אורחי הכבוד היו ילדי מפונים מקרית שמונה ומהצפון וילדי מילואימניקים המשרתים בצה"ל




 בצהרי שישי (29.03.24) התייצבו בעופר הקניון הגדול בפ"ת, סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת עם ילדיהם, לרגל  הקרנת בכורה של הסרט המדובר "סיפר הברווזים", מהיוצרים של "המיניונים" ו"האחים סופר מאריו".

האירוע נערך בקולנוע הוט סינמה בעופר הקניון הגדול,  שעוצב בהשראת הסרט: משפחה של ברווזים. האורחים שוויתרו על שנ"צ שישי לטובת סרט משעשע ומרגש, נהנו מהפתעות שחיכו להם בכניסה לקולנוע, ממתקים שעוצבו בהשראת הסרט, כולל מפופקורן ושתייה, וחשיפה ראשונה בישראל של הסרט, בגרסה המקורית והמדובבת בה רשף לוי הוא בתפקיד האב ברווז החרדתי.

הגיעו לצפות: מיכל הקטנה, סתיו קצין, כוכבת האח הגדול, ליהיא גרינר עם בעלה יוסי צבר ושלושת הילדים, המתגוררים בסמוך לקניון הגדול בפ"ת. אבי נוסבאום הגיע  עם רעייתו לירן ושלושת הילדים. משפחת ספיר - כוכבי הרשת הגיעו בהרכב מלא: האב מיכאל האם שירן, הבת הבכורה אלין בת ה 9 והבן אלרועי בן ה – 7, הקומיקאית הדר לוי הגיעה עם ילדיה וחברתה השחקנית טלי שרון שהגיעה גם עם הילדים, כוכבי פקין אקספרס ועוד ועוד.

הנהלת הקניון, בראשם נעמי סימן טוב המנכ"לית, הזמינו כאורחי כבוד גם ילדי מפונים מקרית שמונה ומהצפון, וגם ילדי מילואימניקים מרחבי הארץ, שנהנו מההפתעות ומהסרט.   

הסרט "סיפור הברווזים" מספר על משפחת ברווזים שמעולם לא יצאה לחופשה בעונת הנדידה כי  אב המשפחה מגונן יתר על המידה על משפחתו ומסרב לקחת סיכונים. לאחר מסע שכנועים יוצאת המשפחה לחופשה כשהמטרה היא להגיע לג'מייקה, אך בגלל כמה טעויות בניווט הם מגיעים לניו יורק, שהיא ממש לא גן עדן לברווזים ומסתבכים בהרפתקאות משעשעות ומותחות.הנופים והצילומים - מרהיבים. המסר העולה: אם יש לכם מטרה בחיים עשו הכל כדי להגשימה, על אף הבעיות והתקלות העלולות לצוץ! הסרט הוא הלהיט הגדול של חול המועד פסח.

תגובות

רשומות פופולריות