סיור "דרום אדום" בנתיב דם הנרצחים

                                                                                


 

א. סיור "דרום אדום" בנתיב דם הנרצחים

1. בט"ו בשבט השנה יצאנו 330 איש לסיור ביוזמתו של האלוף במילואים עוזי דיין באיזור הטבח של שמחת תורה. מידי שנה אנו יוצאים לאזור זה לסיור "דרום אדום" כדי לראות את הפרחים האדומים שפורחים בצפון הנגב. השנה צעדנו בעקבות הדם של בנינו ובנותינו שנרצחו בטבח הגדול של "שמחת תורה".
צעדנו בנתיב של רצח, נסענו על אדמה ספוגה בדם יהודי. קול דמי אחינו הנרצחים והטבוחים זעק מן האדמה, ואנו קראנו בקול: "ארץ אל תכסי דמם" ובשקט לחשנו: "אל נקמות ה'. אל נקמות הופיע הינשא שופט הארץ"

2. בשדרות מצאנו עיר רפאים שנעזבה מיושביה, ניצבנו על המקום שבו עמד בניין המשטרה, בו נפלו בקרב 56 שוטרים שלחמו באומץ עם אקדחים מול הנשק האוטומטי של מרצחי החמס.

ליד שערי כפר עזה הזכרנו את שמונת הילדים, הגדול בן 8, שנשרפו חיים, וזעקותיהם עלו עד לב השמיים עד שנדמו.

בשערי בארי הזכרנו את הגבורה של האחים קלמנזון שלחמו באומץ 14.5 שעות והצילו למעלה מ 100 אזרחים.

במעבר כיסופים זכרנו את טלי חטואל שנרצחה בדם קר עם ארבעת בנותיה והעובר שבבטנה.

באזור ה"נובה" שליד צומת רעים ראינו את התמונות של מאות הנרצחים מאותה שבת ארורה.
למקום הזה פלשו אנשי חמס, רצחו, טבחו, אנסו, וערפו ראשי תינוקות.

3. אבל ט"ו בשבט הוא חג האילנות, ובאנו לנטוע עצים כדי לחדש את פני האדמה ועשינו זאת באדמה הספוגה בדם יהודים כי האדם עץ השדה.

 

ב. מי חזה את הטבח שביצע החמס ב 7/10/23?

1.כאשר ניצבנו במקום בו עמד פעם מבנה משטרת שדרות, תיאר לנו דובר המשטרה את אירועי הקרב ולבסוף אמר: "מי יכול היה לחזות אירוע שכזה". מסתבר שדווקא המשטרה ידעה על אדם אחד לפחות שתיאר כבר בשנת 2018 את מה שיתרחש בפועל ב 2023.

2.משטרת ישראל חקרה את ד"ר מיכאל בן ארי, מי שהיה חבר כנסת, באשמה של גזענות. חומר זה היה בסיס לפסילתו מלהיות מועמד לכנסת ע"י בג"צ.

אשמתו של בן ארי היא דבריו שפורסמו ב 2018 על הצורך להשמיד את חמאס, את הנייה ואת אל-עארורי. בן ארי מזהיר מכוונותיהם של אנשי חמאס לפרוץ ליישובי העוטף ולהרוג את יושביהם. בן ארי מדבר על תשוקת הרצח המוסלמית ומזהיר מהלאומנות בקרב ערביי ישראל.
החקירה נפתחה למעשה במטרה להצדיק את פסילת ההתמודדות של בן ארי לבחירות לכנסת. ועדת הבחירות דחתה את הבקשה לדחות אותו, לכן הפרקליטות הוציאה הודעה שעומדים לפתוח בחקירה פלילית, ועל ידי כך הביאו את בג"צ לפסול את בן ארי.

3. על פי הפרוטוקול הרשמי של המשטרה שהוצג גם לבית המשפט העליון שפסל את בן ארי, אמר בן ארי בין השאר כדלקמן:
(א) עזה היא מטען צד שיתפוצץ עלינו. זה 64 ק"מ של גבול מסוכן.

(ב) מה הערבים מבקשים? הם מבקשים להיכנס לישובים - לכפר עזה, לנחל עוז, לבארי, לעלומים, לעין השלושה, לרעים ועוד. אני רואה את הערבים שורפים להם את השדות, מנסים לשרוף להם את הבתים, וחולמים לבוא לרצוח אותם. הם רוצים לחדור אלינו מלמטה, מלמעלה עם עפיפונים, ואנחנו עוד נלחמים בעפיפונים, נלחמים במנהרות, ולא נלחמים במחבלים. דבר שהוא לפי דעתי רק יביא להסלמה יותר גדולה.

(ג) ד"ר בן ארי אומר לתושבת קיבוץ סופה: "הם רוצים להחריב את ביתך, הם רוצים לשבת בבית שלך, ובמחילה מכבודך, הם רוצים לאנוס אותך, ואת כל נשותינו. זה מה שהם אומרים, הם אפילו לא מסתירים את זה. הם רוצים את השדות שלנו, את הבתים שלנו, הם רוצים לשחוט אותנו!"

(ד) עזה היא רצועה מאוד צרה. מי שחלם שאנחנו נשים אותם שם ויהיה שקט, לא יודע לקרוא מפה. או שהוא שקרן או שהוא נוכל או שההנעה שלו היתה לגרש את היהודים ולהחריב אותם מארצנו.

(ה) ד"ר בן ארי טען שיש לחסל את הנייה ואת אל-עארורי (שאכן חוסל לאחרונה בלבנון).

(ו) אני הייתי בעזה. הייתי מראשוני המתיישבים בגוש קטיף והסתובבנו בשעתו בחאן יונס ללא חשש. למה? כי הם חששו מאיתנו.

(ז) אז צריך קודם כל לשנות את המשוואה. מי שרק מעז לדבר נגד יהודי -  לא חי. לא מגרשים אותו, לא שוללים לו את האזרחות, הוא לא חי. זו השפה שלהם. אז אני אומר לך האלוף אייזנקוט, הכלל היהודי של "הקם להרגך השקם להורגו" עדיין בתוקף. אתה הוא זה שמפקיר את חיילי צה"ל ואת אזרחי מדינת ישראל. את האויב צריך לחסל לפני שהוא תוקף אותנו. את איסמעיל הנייה היה צריך להפוך לאבק. יחיא סינוואר היה צריך להפוך לעפר, את עארורי צריך לחסל. אם הם היו יודעים שלא מתחילים איתנו, הם לא היו נותנים פקודות לחסל אותנו.

4. רבותיי, קשה להאמין איך ד"ר בן ארי ללא מערכת מודיעין יקרה, ניבא 5 שנים מראש את מה שאירע בדיוק בשנת 2023. בן ארי אינו נביא ולא בן נביא. הוא פשוט הקשיב למה שהערבים מפרסמים בגלוי והוא פשוט האמין להם שהם אינם משקרים. ועל כך נפתח לו תיק פלילי בעוון הסתה לגזענות. התיק פתוח עד היום, כאשר ד"ר בן ארי מתחנן זה 5 שנים להעמידו לדין.

5.לאחר טבח "שמחת תורה" שלח עורך דינו של ד"ר בן ארי מכתב לפרקליטות בדרישה לסגור את התיק הפלילי, מאחר שנבואותיו של בן ארי אכן התגשמו במלואן, לצערנו הרב. תגובת הפרקליטות היתה: אין לנו זמן כעת לעסוק בזאת בשל המלחמה.

 

ג. נבואות השקר של הקצינים לשעבר היושבים באולפנים

1.את ד"ר בן ארי לא מזמינים לפרשן באולפנים של ערוצי הרעל 11, 12, 13. באולפנים יושבים באופן קבע אותם קצינים בדימוס שהיו נביאי שקר, למרות שעמדו לרשותם תקציבים של מיליארדים כדי לגלות את האמת המודיעינית.

2.השבוע הוקרנו בתקשורת דבריו של האלוף במיל' תמיר היימן, שנאמרו שבועות לפני הטבח בשמחת תורה. שם הוא אומר בין השאר: "אנחנו לא בפתח מלחמה רב זירתית ותרחיש של התקפת פתע כמו ביום הכיפורים". בקולו השקט, כמי שנמאס לו כבר לשמוע דברים של אידיוטים כמו בן ארי, הוא אומר: "אני מקבל טלפונים שאוטוטו מלחמה, אוטוטו מתקפת פתע, לא! זה לא המצב! אנחנו לא ערב מלחמה."

שבועיים וחצי לפני מתקפת הפתע של החמאס, התקיים במכון של תמיר היימן כנס בסימן יובל להפתעת מלחמת יום הכיפורים, בו הוא אמר בין השאר: "האתגר הפלסטיני הוא אתגר קטן, מרגיע, מכיוון שבמקרה הכי גרוע הפלסטינים יכולים לירות רקטות מכמה אזורים, לא יותר. במקרה הכי גרוע, הכוחות הסדירים יצליחו לבלום מתקפה עויינת הודות לרמת האימון הגבוהה שלנו ולטכנולוגיה המתקדמת." זוהי גרסתו של מי שהיה ראש אמ"ן.

3.ראש אמ"ן נוסף הוא אלוף במיל' עמוס ידלין, אשר פרסם במאי 2023 מאמר בו הוא כותב בין השאר: "חמאס מורתע מאז "שומר החומות". עזה היא חזית לא כ"כ חשובה, כל לחימה בעזה גוזלת משאבים. חמאס מעדיף להותיר את עזה מחוץ לעימות. התרחישים הבטחוניים עלולים להתלקח רק ביהודה ושומרון, בירושלים ובצפון."

את זאת אומר עמוס ידלין שגם הוא היה ראש אמ"ן.

4. גם לאחר שהתברר שידלין והיימן נמנים עם נביאי השקר, לאחר שהתברר שהם אינם מבינים מה הם חוזים ומה הם הוזים, הם עדיין מאכלסים באופן קבוע, יחד עם חבריהם לדעה, את האולפנים של ערוצי השקר והרעל. את ד"ר בן ארי ודומיו אפשר לשמוע אך ורק בערוץ 14 וב"גלי ישראל".

 

                                                                                          בכבוד רב,
                                                                                    חיים יואבי רבינוביץ'
                                                                                          אזרח פשוט

תגובות

רשומות פופולריות