מסיבת חנוכה בסניף צוות ב'ב בסימן המלחמה

 

מסיבת חנוכה בסניף צוות ב'ב בסימן המלחמה

 

בסניף צוות- גימלאי צבא הקבע בני-ברק - התקיימה מסיבת חנוכה צנועה בהשתתפות כמאה איש בסימן מלחמת "חרבות ברזל" עם כיבוד חנוכתי ,שכלל גם סופגניות ולטקעס.

את האירוע פתח יו'ר הסניף, יוסי פלג, שהודיע כי הערב מוקדש לתפילות ומתן תעודות הערכה לפעילות אנשי זק'א באיתור החללים הי'ד וזיהויים. בשם זק'א הודה הרב חיים לאובר סגן מפקד היח',  שציין כי תחילת הפעילות הייתה לפני כ-30 שנה בסניף זק'א ת'א וכיום הם, למעשה, מטפלים בכל הארץ, למרות שיש סניפי זק'א אזוריים. לרשותם יחידת ג'יפים וצוללנים וצוות קבוע במכון לרפואה משפטית באבו כביר. רב היחידה הוא הרב יעקב רוז'ה.

עוד ברך ראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין, שציין כי הוא מקווה להצלחת חיילי צה'ל ולשחרורם הקרוב של החטופים.


ראש העיר, הרב רובינשטיין עם אנשי זק'א ת'א ויו'ר סניף צוות בני-ברק, יוסי פלג


פרקי תהילים ותפילות לשלום המדינה, חיילי צה'ל והחטופים קראו החזן מאיר פרידמן, שהדליק את נרות החנוכה




 ושמוליק מור, שנכדו איתן מור, היה מאבטח במסיבה ברעים ונחטף לעזה יחד עם חברו, אליקים ליבמן, שהיה אף הוא מאבטח. מור סיפר כי האחראים על האבטחה דרשו משניהם לברוח כשאפשר היה אך הם התעקשו לטפל בבחורה פצועה ולהביאה למקום מבטחים כדי שהפורעים לא יתעללו בה ח'ו. כן עדכן כי נראה שאחד המשוחררים ראה את בנו בחיים, ימים לפני שחרורו. הורי החטופים, מור וליבמן הקימו את ארגון "תקוה" , הפועל להשבת החטופים בדרך שונה מזו שמוביל רונן צור ע'י הגברת הלחץ הצבאי. מאיר פרידמן גם ליווה עצמו באקורדיון בקטעי שירה מתאימים.


דברים מענייני היום אמר הרב יצחק בן יוסף, רב מז'י - מפקדת זרוע היבשה לשעבר, שאמר כי הוא מכיר היטב את המשפחות של מור וליבמן, שנחטפו לעזה. הוא ציין כי בתוקף תפקידו בר'ג הוא השתתף בלוויות של חללי העיר שנהרגו בקרבות ובשבעה של משפחות החללים והנרצחים שהתקיימו בר'ג.

תגובות

רשומות פופולריות