מקורות המים בגולן מספקים מופע זרימה מרהיב

 

 

 

מקורות המים בגולן מספקים מופע זרימה מרהיב

כדי לראות את הטבע במלוא עוצמתו ישר אחרי הגשם, ניתן להגיע למקורות המים וליהנות מעוצמת המים הזורמים.

להלן כמה נקודות מומלצות:

 

הירדן

מספק מופע מרהיב של זרימה וטבע. ניתן ליהנות מטיול נינוח לאורך הירדן בשביל סלול ונוח להליכה שיתאים גם לעגלות, בימבות ואופניים. לאורך המסלול ספסלים, פינות חמד בין צמחייה ייחודית לאזור ומקומות לפיקניק. המסלול מונגש לכל אורכו. 

איפה: פארק הירדן  https://www.parkyarden.co.il/

הערות: ניתן ליהנות מלינה בחדרים המתאימים למשפחות בתוך הפארק, מ"תופעת טבע" – סיור לילי אור קולי מדובב ע"י כוכבי ארץ נהדרת (עם רדת החשיכה) וגני שעשועים .
מפל עיט

נחל עיט הוא אחד מקבוצת הנחלים הזורמים אל נחל יהודייה בתחומי שמורת טבע יהודייה. נחלים אלה מתחילים באפיקים רדודים ובבת אחת מתחתרים לקניון עמוק עם מפלים מרשימים.

הביקור במקום כולל הליכה קצרה לתצפית המפל המרשים בזרימתו במהלך חודשי החורף הגשומים. גשמי החורף מעשירים את מפל עיט במים ואפשר ליהנות גם משלל רקפות ונרקיסים. במפל עצמו ניתן לראות שורה של עמודי משושים מבזלת.

שביל נוח ומסודר, היוצא מהחניה מוביל למרפסת תצפית לעבר המפל והנחל. מומלץ ביותר להגיע אחרי גשם חזק וליהנות מהזרימה המרהיבה. https://tourgolan.org.il/listing/eagle_waterfall/

 

 

ואיך אפשר בלי אוכל מנחם על הדרך?

בגולן יש שפע של פודטראקס הממוקמים במקומות עם נוף יפה, מסעדות שכל אחת עם הייחוד שלה, בתי קפה ויקבים עם אווירה מיוחדת להשלים יום טיול חורפי.

אחרי שתתכננו את יום הטיול שלכם, תוכלו למצוא בקלות מקום קרוב לאוכל מנחם כאן - https://tourgolan.org.il/where-to-eat/

 

תגובות

רשומות פופולריות