עיר אמנים תפתח בבת ים Fun Expo 2023

 

עיר אמנים תפתח בבת ים

Fun Expo 2023

 

בין התאריכים:  15-20/10 ראשון עד שישי

Design Terminal  -  הכניסה חופשית

 

לראשונה תפתח בבת-ים עיר אמנים, במסדרת זו  יהפוך  מתחם טרמינל עיצוב,  היוקרתי, למשך 6 ימים,  החל מה 15.10.2023 עד ה 20.10.2023, לעיר של אמנים ישראלים.

 

היריד יעוצב במראה סמטאות שיכללו  דוכנים ססגוניים של מיטב האמנים, מעצבים, יוצרים ובעלי מלאכה מכל רחבי הארץ. הסמטרות יכללו  גלריות מרהיבות שיציגו יצירות של אומני  ציור, איור, פיסול, זכוכית, אופנה, תיקים, תכשיטים, יוצרי בובות ועוד ועוד. כמו כן יוצגו שתי תערוכות  מרכזיות: תערוכת ויטראז' וזכוכית ותערוכת ציור.  

 

לצד הגלריות והדוכנים יערכו מופעי רחוב בכיכרות, כמו: תצוגות אופנה, תהלוכות של בובות ענק, פינות צילום מרהיבות, לצד פינות מתוקות וטעימות, פינות איפור ופינות חמד של שלוות הגוף והנפש.  יערכו סדנאות אמן במגוון תחומים בהם ניתן להתנסות בהליך היצירה, יוצבו דוכני מתנות ישל עבודות יד, דוכני  שוקולד עבודת יד ועוד. כמו כן יערכו מפגשים מרתקים עם ציירים וסופרים, אשר  יחשפו בפני המבקרים את סיפורי ההשראה שלהם.

 

הפסטיבל  יערך  על ידי  איגוד האמנים FUN Art CommUnity אשר נוסד לפני 9 שנים כאגוד חברתי לא מסובסד, ביוזמת הגב' מריה פרייגר, המוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים ישראליים, אשר חרט על דגלו שתי מטרות עיקריות: לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה.

 

פתוח לקהל הרחב החל בין התארכים 15-20/10 בכתובת:

אהוד קינמון 32 בת ים  דיזיין טרמינל

 

שעות פתיחה: ימים א' עד ה' בין השעות 16:00-21:00

יום ו' בין השעות 10:00-14:00

תגובות

רשומות פופולריות