חב'" מילוטל" משיקה בימים אלו סדרת צ'יפס קפוא ב- 7 סיגנונות שונים: צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס זיגזג, צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים וסטייק צ'יפס. הכשרות: בד'צ

 

חב'" מילוטל" משיקה בימים אלו סדרת צ'יפס קפוא ב- 7 סיגנונות שונים: צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס זיגזג, צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

חברת "מילוטל" הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ'יפס וירקות קפואים שנוסדה בשנות ה-80 ולפני כשנתיים מפעל החברה נשרף כליל ובימים אלו הושק המפעל החדש בהשקעה של כ-80 מיליון ₪

 חברת "מילוטל" שמה לעצמה מטרה לעודד חקלאות ישראלית ובוחרת את זני תפו"א המתאימים ביותר בעונה נתונה על מנת שהמוצר יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה.




  
חב' "מילוטל" משיקה בימים אלו סדרת צ'יפס קפוא ב- 7 סגננות שונים: צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס זיגזג, צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

·       צ'יפס קלאסי 800 גרם. מתאים לטיגון ואפייה. הצ׳יפס שכולם אוהבים.

·       צ'יפס קלאסי משפחתי- 1.5 ק"ג אריזה משפחתית במשקל חדש.

·       צ'יפס זיג זג 1.5 ק"ג – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך זיג זג אהוב על ילדים. אריזה משפחתית גדולה.

·       צ'יפס קוביות 1 ק"ג  - מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״, מעולה לנשנוש.

·       צ'יפס פלחים 1 ק"ג – פלחי תפו״א עם קליפה, מתאים לטיגון ואפייה. מחליף את תוספת התפו״א בתנור, ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם.

·       צ'יפס אמריקאי – 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. אריזה משפחתית גדולה .

·       צ'יפס סטייק - 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים. אריזה משפחתית גדולה.

הכשרות לכל מוצרי הצ׳יפס: רבנות אזורית מטה אשר ובד"ץ העדה החרדית.

חברת מילוטל הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ׳יפס וירקות קפואים אחרים. החברה, שנוסדה בשנות השמונים של המאה שעברה כחלק ממפעלי מילואות של הקיבוצים והייתה במשך מספר שנים בבעלות קבוצת פישמן, נרכשה בשנת 2018 ע״י ג'ואד אגבריה והושקעו מיליוני שקלים במפעל חדש לאחר שנשרף כליל לפני שנתיים. בהקמת המפעל החדש שהושק לפני כחודשים השקיעו כ-80 מיליון ₪ .

החברה פעילה הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי. בשוק המוסדי החברה מוערכת מאד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה, ועונה על צרכיהם המדויקים. בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, שמה לה החברה למטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה מילוטל מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. מילוטל בוחרת את זני תפו"א המתאימים ביותר, בעונה הנתונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה.

מילוטל רואה בחקלאים שלה חלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים המתאימים לצרכי הלקוח.

 

*   זאת השקה תקשורתית בטרם כניסה לרשתות. לכן עדיין לא נקבע מחיר המוצרים לצרכן.

תגובות

רשומות פופולריות