על מה בעצם ההפגנות

 

הייתי מבין אולי, לו הטריגר היה החוק להרחבת סמכויות השר לביטחון לאומי להורות על מעצרים מנהליים, זה דבר מאוד מסוכן ומפחיד.
הייתי מבין לו הטריגר היה הצעת חוק שהונחה על שולחן הכנסת ממש לא מזמן, לשריון ממשלת מיעוט ספציפית, כך שלא תוכל ליפול במשך ארבע שנים.
הייתי אפילו מבין גם לו הטריגר היה פסק הדין שניתן לא מזמן, בעניין המקרה הטראגי של איאד אלחלק שנורה על לא עוול בכפו. אמנם השוטר כנראה באמת חשש ולא התכוון לרע, אבל אין ספק שקרתה כאן טרגדיה אנושית נוראית.
הייתי מבין לו הטריגר היה פסק דינו של בית המשפט העליון בתיק בן שלום, שהוריד באופן דרמטי את גובה הפיצויים העונשיים לנפגעי טרור, ובכך פגע באופן קשה מאוד בהרתעה הישראלית.
הייתי גם מבין לו הטריגר היה פסק הדין בבג״ץ אבו ערפה, שקובע שלמרות שחמישה שרי פנים ממפלגות שונות בחרו לשלול אזרחותם של תושבי ירושלים שמשמשים כשרים בממשלת החמאס, אזרחותם תיוותר בידם על אפם וחמתם של אזרחי ישראל, על אפם וחמתם של נפגעי הטרור, על אפם וחמתם של שרי הפנים ועל אפו וחמתו של לשון החוק.
הייתי מבין לו הטריגר היה הצהרת המפכ״ל היהיר והשקרן שהיה כאן לא מזמן, או חיפוי פרקליט המדינה עליו, במקרה יעקוב אבו אלקיעאן. תארו לכם - אתם אנשים טובים, מורים, נהרגתם על ידי המשטרה, וכל הרשויות הרשמיות פשוט מפיצות עליכם שקר שאתם מחבלים של דעאש!
הייתי אפילו מבין, אמנם בקושי, אבל מבין, לו הטריגר היה הגילויים האחרונים אודות אותו מפכ״ל, שהודה בפירוש שלא חשב שיש בידיו מספיק ראיות כנגד ראש-הממשלה, אבל טרלל מדינה שלמה רק כדי להזיז אותו מהדרך, ופנה לאישים בכירים שיסייעו בידו.
הייתי בודאי מבין לו הטריגר היה גירוש 8,000 אזרחים טובים, מהטובים שהיו למדינת ישראל אי פעם, על לא עוול בכפם, על מנת להביא במקומם מוסדות של ארגון הארור חמאס. הייתי גם מבין לו הוא היה הוצאת עשרות מתים מקבריהם? לא אזכיר את שמותיהם כי בני המשפחות שלהם כאן, על כלום, כלום ושום דבר.
כמובן הייתי מבין לו הטריגר היה ייבוא ארגון טרור מוכרז, שגורש מירדן בשנות השבעים, גורש מלבנון בשנות השמונים, ויובא ללב ליבה של ארץ ישראל, תוך חימושו בעשרות אלפי כלי נשק. אני נשבע לכם, לקוראי הפוסט הזה שנמצאים אלף שנים לפנינו (כן, יש לי נטיה לעוף על עצמי), זה באמת קרה!!! על ידי ראש ממשלת ישראל ושריו!!
הייתי מבין לו הטריגר היה השלטון הצבאי על ערביי ישראל, טבח כפר קאסם, פעולת קיביה, הייתי לגמרי מצליח להבין.
הייתי מבין לו הטריגר היה גזיזה כפויה של פאות ילדים תימנים, העברה כפויה של ילדים מבתים מסורתיים ואדוקים מאוד לבצע ספר חילוניים ולקיבוצים אוכלי טריפות, הייתי מבין.
אבל מה בעצם הטריגר לטרלל את כל המדינה עכשיו? מה?!? הנסיון לאזן במעט את המערכת? החוק הלגיטימי והצנוע ביותר שקובע שאת הסבירות בהחלטות החשובות בחיינו נשאיר לנבחרינו, יהיו אלה אשר יהיו, ולשופטים בלתי נבחרים נשאיר לפעול על פי החוק ולפרש אותו כמקובל בכל המדינות המפותחות?!
על זה?! על אובדן הכוח של אותה מערכת שלאחרונה שכחה קצת את מי היא באה לשרת? שכחה לפעמים שהיא מחויבת לחוקי מדינת ישראל לא פחות, ואפילו קצת יותר, מכולנו?
בושה, בושה, בושה

תגובות

רשומות פופולריות