- VICHY מותג האנטי-אייג'ינג הנמכר ביותר באירופה מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV SPECIALIST ומשיק: סרום לטיפול בפיגמנטציה ובקמטים B3 SERUM

 

-  VICHY מותג האנטי-אייג'ינג הנמכר ביותר באירופה

 מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV SPECIALIST  ומשיק:

 

סרום לטיפול בפיגמנטציה ובקמטים

B3 SERUM

מתקן מראה כתמים כהים, מפחית קמטים ומאחד את גוון העור 



 

 

מותג הדרמו-קוסמטיקה  VICHY (וישי) מרחיב את סדרת הטיפוח ליפטאקטיב ספשייליסט ומשיק: סרום לטיפול בפיגמנטציה ומראה קמטים:  B3 LIFTACTIV SPECIALIST SERUM,  מתקן כתמים כהים, מפחית קמטים ומאחד את גוון העור.

 

עם התקדמות הגיל וחשיפה לגורמים סביבתיים, כגון:  זיהום וקרני ,UV עלולים להופיע קמטוטים, כתמים כהים וגוון לא אחיד של העור. הפתרון של המותג וישי: סרום B3 בעל פורמולה היפואלרגנית המכילה את המים הוולקניים של וישי המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

 

הסרום  החדשני  משלב רכיבים פעילים נגד פיגמנטציה, בעלי פעולה כפולה: מעכבים ייצור יתר של מלנין באפידרמיס ומקלפים בעדינות את העור, לטשטוש הכתמים הכהים על פני הרובד החיצוני של העור.

לסרום ליפטאקטיב 3B רכיבים פעילים רבי עוצמה - ניאצינאמיד (ויטמין B3) בריכוז  של  5%, המתקן מראה כתמים כהים על שכבת האפידרמיס, קומפלקס פילינג, ויטמין  Cו-G ופפטידים. רכיבים אלה משפרים את הזוהר, האחידות ובהירות העור. היפואלרגני, נטול בושם, ללא סיליקון,  ללא אלכוהול.

יעילות מוכחת – הפחתת כתמי הפיגמנטציה ב29%- ועד ל 71%-  כתמים כהים תוך 8 שבועות, 10% פחות קמטים תוך 8 שבועות ועלייה של 10% באחידות העור תוך 8 שבועות.

מותג הטיפוח הצרפתי VICHY, הינו מותג האנטי-אייג'ינג הנמכר ביותר באירופה. למותג פתרונות פורצי דרך המבוססים על מי מעיינות, אשר הוכרו כבעלי סגולות טיפוליות, וחיוניים להרגעת העור וחיזוקו מפני מפגעים חיצוניים.

הפורמולות של מוצרי וישי מבוססות על חומרים פעילים ומחקרים נרחבים, דבר ההופך אותו למותג המומלץ ע״י 50,000 דרמטולוגים ברחבי העולם כמו גם בישראל.

 

הוראות שימוש: יש למרוח מידי בוקר וערב על פנים נקיות. הסרום נספג במהירות על העור.  מומלץ למרוח קרם הגנה לפני היציאה לשמש. מתאים לכל גווני העור.

 המחיר לצרכן : 229 ₪

תכולה: 30 מ"ל. 

 

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות סופר פארם ו- BE

ובאתרי סחר און ליין שונים.

תגובות

רשומות פופולריות