חברת "אחוה" מורידה את מחיר הטחינה הגולמית

 

דווקא עכשיו – מורידים מחירים

חברת "אחוה" מורידה את מחיר הטחינה הגולמית

באקלים של יוקר מחייה ועליות מחיר חדות בענף המזון, מוזילה "אחוה", מובילת שוק הטחינה בישראל, את מחיר הטחינה הגולמית של המותג בכ-3%, רגילה ומלאה




בצעד חריג ומפתיע, כשמרבית יצרניות המזון הודיע על עליות מחיר חדות שנכנסו לתוקפן ב-1 ביוני, מודיעה היום חברת "אחוה", יצרנית הטחינה הגדולה בישראל ומי שנחשבת מזה שנים כמובילת הקטגוריה, על הוזלת מחיר של הטחינה במותג אחוה, רגילה ומלאה. מדובר בהוזלה של כ-3% שתיכנס לתוקפה החל מהיום, כך הודיעה החברה במכתב ללקוחותיה בשוק הקמעונאי.

שוק הטחינה בישראל כולל מספר יצרניות גדולות המספקות את עיקר הטחינה לשוק הקמעונאי והמוסדי, המגלגל כ- 300 מיליון שקל בשנה. מעל לעשר שנים מובילה "אחוה" את שוק הטחינה, עם נתח שוק כמותי של למעלה מ-30%. מחיר ממוצע לק"ג של טחינה גולמית כיום הוא כ- 24 ש"ח, כאשר המחיר הממוצע של טחינה אחוה הוא כ -  19 ש"ח לק"ג. המחיר של טחינת בארכה, בעלת נתח השוק השני בגודלו, יקר יותר מאחוה בכ - 30%. במכתב ללקוחות מוסר יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "מכיוון שטחינת אחוה הינה מובילת קטגוריה ונחשבת למוצר מזון איכותי, בסיסי ומזין, החלטנו דווקא בתקופה זו, על אף מחירי השומשום הגבוהים ושער הדולר, להקל ככל האפשר על צרכני המוצר ולהוזילו". הכשרות: רבנות ובד'צ העדה החרדית, ירושלים.

חברת "אחוה" מעסיקה 235 עובדים בשלושה מפעלים באריאל המייצרים טחינה גולמית, חלוה, דברי מאפה וסירופ לשתייה. כ-4 טון טחינה גולמית מיוצרים במפעל מידי שעה ומשווקים לכל רשתות המזון בארץ ולמרבית מדינות העולם.

תגובות

רשומות פופולריות