רשת ווישוז משיקה קולקציית אביב- קיץ 2023!

 

רשת ווישוז משיקה קולקציית אביב- קיץ 2023!

 

                                                                                              Weshoes רשת ההנעלה הגדולה בישראל המונה כיום 81 סניפים, השיקה קולקציית אביב- קיץ בשואו- רום של החברה השוכן בלב תל אביב. כבכל עונה הרשת מציעה מבחר עצום של דגמים. סנדלים, כפכפים, עקבים לגברים, נשים וילדים, הקולקצייה מלאה שיק, נוחות ואיכות.

 במקום נכחו משפיעניות ומובילות דעת קהל שנהנו מהקולקציה החדשה וממפגש מרתק עם זוהר     בנזינו, מנהלת השיווק הראשית של הרשת. זוהר ערכה למשתתפים סיור שכלל הסבר נרחב על המותגים המובילים. 

 רשת ההנעלה נמצאת בצמיחת שיא, התרחבה בשנתיים האחרונות לעשרים וחמישה סניפים נוספים ברחבי הארץ וממשיכה לחגוג עם מותגים בינלאומיים וישראליים מובילים.

 לצד המותגים המיובאים, הרשת מייצרת גם מותגי בית משל עצמה והמחירים? שווים לכל נפש. סבנטי ניין, מגמה וקנדי.  

רשת ההנעלה משווקת מעל לעשרים מותגים. ארבעת המותגים המובילים : בלאנדסטון, הוקה,   קרוקס וסבנטי ניין. 








 בנוגע לנעלי הבלאנדסטון זוהר ,מנהלת השיווק ציינה כי ישראל ביחס לעולם כולו נמצאת במקום השני במכירות אחרי אוסטרליה, ארץ הייצור, ההסבר הוא כי הישראלים אוהבים את הנעל הפשוטה, האיכותית והבלתי—מתחכמת. אותה הם יוכלו להכניס לרגל ולהנות מחווית הליכה, עבודה וכל פעילות שתהיה.  לאור הנתון הזה המותג לוקח את הישראלים ברצינות רבה ואף לעיתים קרובות מייצר דגמים שיתאימו במיוחד עבורנו. 

חברת קרוקס רואה בישראל חלוצת אופנה ועל כן דואגת לכך שאפילו המהדורות המוגבלות תגענה לקהל הישראלי. נעלי הקרוקס כבר מזמן יצאו מגבולות ההגדרה של הנעלה נוחה לבית בלבד. בשנים האחרונות הן מביאות לכאן בשורה חדשה ומרעננת- שיק ונוחות מסוג שעוד לא הכרתם. גבשושיות שמזרימות את הדם יעניקו הרגשת  קלילות ובריאות לאורך היום כולו והעיצוב המפתיע יהפוך כל הופעה פשוטה לאופנתית בטירוף. 

גלית מנהלת השיווק של HOKA גם היא נכחה במקום, ונתנה הסבר נרחב על הנעליים שהתחילו את דרכן כנעלי שטח אך תוך 14 שנים החברה צמחה לשיאים וכיום המותג נחשב לאחד מאלו שצמחו הכי מהר בהיסטוריה. כיום מעבר לפיתוח הטכנולוגי הוקה גם שמים דגש גדול על העיצוב בקולקציות המתחדשות.

בשורה משמחת! רשת ווישוז השיקה השבוע אתר חדש עם כל הפיתוחים האחרונים וכך מעניקה ללקוחותיה חווית קניה נעימה ונוחה במיוחד!

 את קולקציית הקיץ ניתן להשיג בסניפי הרשת או באתר האונליין: weshoes.co.il

תגובות

רשומות פופולריות