קונצרט חזנות ברמת גן

 

לקראת שבת שירה קיימה היחידה למורשת ישראל בעיריית ר'ג בניהולו של ויקטור רגב קונצרט חזנות בהשתתפות החזנים יעקב מוצן - ארה'ב, נתנאל אילוביצקי, צביקי ברקוביץ - ברלין והחזן הצעיר שכוכבו עולה- ניסים סאאל מארה'ב. המנהלים המוסיקליים היו מנחם בריסטובסקי - פסנתר ואיתן סובול- אורגן. קטעי החזנות שהושרו בסולו, דואטים וטריו, היו ברובם של החזן הנערץ, יוסל'ה רוזנבלט וכן, לדוגמא, דאס אידיש לידער של שלום סקונדה והתפילה לשלום חיילי צה'ל בלחן ארץ הצבי. שיר הסיום היה שיר המעלות בלחנו של פנחס מינקובסקי, שהתפרסם בביצועו של יוסל'ה רוזנבלט, ואף הוצע ע'י חוגי הציונות הדתית שיהיה ההימנון הלאומי, הצעה שנדחקה לבסוף והעדיפו על פניה את "התקווה".



את הנוכחים הרבים בתיאטרון ראסל ברכו יונה טילמן, חבר מועצת העיר וראש העיר, כרמל שאמה הכהן, שציין את פועלו הרב של מחזיק תיק מורשת ישראל, יונה טילמן.



 הוא גם הודיע על המופעים הבאים שכוללים שירי חתונה עם ישראל פרנס וזמרים נוספים ומופע משותף של הזמרים אברהם פריד ויהורם גאון סביב יום ירושלים. מ'מ רה'ע, חגי אשר, העניק תעודת הערכה ליוסי פלג, על פועלו הרב בעירייה - באגף החינוך ובמורשת ישראל, במשך כ-30 שנה. פלג משמש כיום בהתנדבות כיו'ר הסניף הארצי של צוות- גימלאי צבא הקבע הדתיים.






פלג הודה במילים נרגשות. את הקונצרט הפיק יצחק ראשי.

תגובות

רשומות פופולריות