חברת ברימאג נכנסת לראשונה לקטגורית מקררי יין ביתיים בישראל

 

חברת ברימאג נכנסת לראשונה לקטגורית

 מקררי יין ביתיים בישראל

 

ברימאג קיבלה את הייבוא והשיווק הבלעדי

של המותג La Sommeliere   מבית FRIO







 

חברת ברימאג המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי חשמל לשימוש ביתי, נכנסת לראשונה לקטגורית מקררי יין לבית. במסגרת זו קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק של המותג הצרפתי  La Sommeliere ) לה סמולייר) מבית FRIO, המתמחה בפתרונות קרור ואחסון יינות.

 

La Sommeliere  הינו המותג הראשון שתייבא ברימאג בבלעדיות, מתוך קבוצת מותגים הנמצאים תחת קבוצת FRIO . במהלך 2023 צפויים להגיע מותגים נוספים המובילים בקטגוריית מקררי יין.

 

המותג הצרפתי La Sommeliere  נוסד עוד ב- 1993, והוא מתמחה בייצור  מקררי יין ביתיים מעוצבים, איכותיים ובטכנולוגיה המתקדמת בעולם.

 

מקררי היין יימכרו בישראל בחנויות מוצרי חשמל נבחרים ברחבי הארץ ובאתר ייעודי, במחירים הנעים החל מ- 1,990 ש"ח עד 17,900 ₪.

 

יאיר רוזן מנכ"ל ברימאג 




מסר: "אנו שמחים על הכניסה לזירות חדשות, המותג החדש מהווה סינרגייה מלאה לקולקציית המותגים של החברה. לצרכן הישראל שאוהב, מעריך ומתחבר לתחום היין זוהי בשורה אמיתית, הן מבחינה צרכנית והן מבחינה טכנולוגית. עוד מסר רוזן: "בשנת 2023 אנו צופים כניסה של מותגים נוספים באותה קטגוריה". 

 

קולקציית המוצרים של המותג   La Sommeliere כוללת מגוון רחב של מקררי יין לשימוש ביתי, עם אזורי חלוקה וטמפ' שונים לאחסון וליישון. המוצרים מתחלקים לשתי סדרות עיקריות:  הסדרה היוקרתית וסדרת פרסטיג'. כמו כן המותג מציע את אפליקציית     VINOTAGחינמית ייחודית למוצרי המותג לניהול מקרר היין, גישה לתצוגה וירטואלית של המקרר ולרשימת מלאי מפורטת של תוכנו.

 

בין הדגמים הבולטים בקולקציה החדשה: מקרר יין עם אזורים וטמפרטורה שונים לאחסון ויישון (הסדרה היוקרתית) – בעל קיבולת של 185 בקבוקים כשבחלק התחתון 17 בקבוקים, תואם לאפליקציית VINOTAG, מקרר עצמאי נפרד בעיצוב שחור ומערכת קירור שעובדת על ידי מדחס. סוג הקירור באמצעות סירקולציית אוויר וטווח כוונון הטמפ' 5מעלות צלזיוס ל20 מעלות צלזיוס. קיים ויסות אלקטרוני ותרמומטר עם תצוגה דיגיטלית לבנה. המקרר נסגר עם דלת זכוכית אחת נגד קרינת UV מזכוכית מחוסמת של 3 שכבות עם מנעול.מחיר מומלץ לצרכן:17,900 ₪.

 

מקרר יין B.I  מרתף טמפרטורה ( סדרת פרסטיג' )- מקרר עם חמישה מדפי עץ (בוק) קבוע, 1 חצי מדף עץ (בוק), 4 רגליים מתכווננות, 1 מסנן פחם פעיל ורשת אוויר נשלפת. דרגת אנרגיה G בעוצמה של 100W עם צריכת חשמל שנתית של KWH. מחיר מומלץ לצרכן:4990 ש"ח, כמו כן מקרר יין בילד אין לשמירה בטמפ' הגשה – בעל קיבולת של 28 בקבוקים עם תא מובנה, ועיצוב שחור, כשמערכת הקרור עובדת בשיטת מדחס וסוג הקירור בסרקולוציית אוויר. טווח הטמפ' נע בין 5מעלות ל20מעלות צלזיוס, עם ויסות אלקטרוני ונוריות LED לבנות עם מתג, תצוגה דיגיטלית ודלת זכוכית נגד קרינת UV מזכוכית. מחיר מומלץ לצרכן:3,590 ש"ח.

 

כמו כן,חברת ברימאג שירות תיתן שירות VIP למוצרים.

 

חברת ברימאג מייבאת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מתוצרת היצרנים המובילים בעולם, דוגמת LG, Beko, DeLonghi, Kenwood , Braun ו- BabyLiss  ועוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים: תחום המוצרים הביתיים - במסגרתו עוסקת הקבוצה בייבוא, שיווק והפצה של מכשירי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים, מכירת ציוד נלווה ומתן שירותי אחריות ותיקונים למוצרים אלה.

 

כל מגוון המוצרים של המותג יוצגו בחודש פברואר 2023 בתערוכת היין SOMMELIERE  בהיכל התרבות בת"א.

 

להשיג ברשת מטרו ובחנויות החשמל המורשות וברשתות המובחרות למוצרי יוקרה,

או באתר: www.brimag.com

תגובות

רשומות פופולריות