חדש: כשרות בד"צ "בית יוסף" לקייטרינג הגורמה מונייר!

 


חדש: כשרות בד"צ "בית יוסף" לקייטרינג הגורמה מונייר!

 

"קייטרינג מונייר", קייטרינג הגורמה בניהולו של שף מוריס מונייר, שחוגג בימים אלה כבר 15 שנה של מצוינות קולינרית, קיבל בשבוע שעבר הכשר מטעם בד"צ בית יוסף, מיסודו של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.

"הכשרת המפעל והחנות שלצידו בהכשר בד"צ" אומר השף מונייר, "היא תוצאה של דרישת חוג לקוחותינו המכובד. בהתאם לנתונים שיש בידינו, לפחות 80% אחוזים מלקוחותינו הם שומרי כשרות, ואנחנו מאושרים שאנחנו יכולים לכבד אותם בהכשר בד"צ מהודר, ובמיוחד של 'בית יוסף'.

 

עוד הוסיף, "אם עד היום נהנו לקוחות הקייטרינג שלנו מהכשר מלא של הרבנות הראשית, מעתה עלינו מדרגה ואנחנו יכולים לספק גם את הדרישות המחמירות ביותר"

 

המפעל וחנות המפעל של קייטרינג מונייר שוכנים ברחוב ספיר 7 באזור התעשייה של ראשון לציון, ומשתרעים על שטח של כ- 1.000 מ"ר. בצוות העובדים יש 40 קונדיטורים, אופים וטבחים מהטובים שיש בישראל. קייטרינג מונייר פועל בישראל מאז שנת 2008. חנות המפעל היא פטיסרי קסום שנראה כמו תפאורה של סרט צרפתי רומנטי.

"קייטרינג מונייר" מציע ללקוחותיו מגשי אירוח שונים, 


חנות המפעל



חנות הקייטרינג



דוגמאות למגשי אירוח


החל מקומבינציות של קאנאפס צרפתיים קלאסיים, מיני פיתות טבעוניות במילוי כרובית או שווארמה, מגשי מיני בריוש, מיני קישים פריכים וכוסיות אישיות של סלטים מגוונים. כל זאת לצד  קינוחים  מפנקים כמו פחזניות  קלאסיות מצופות גבישי סוכר במילוי קרם פטיסייר, מבחר פטיפורים שכל ביס עולם ומלואו, טראפלס שוקולד מריר איכותי ושפע של מעדנים אחרים מתוצרת המפעל, כמו מאפים, קינוחים, סלטים, לחמים, יינות ואפילו פרחים לשבת.

אפשר להזמין את מגשי האירוח לכל סוג של אירוע פרטי או עסקי, קטן כגדול, בפריסה ארצית וכמובן – לרכוש אותם בחנות המפעל. הכשרות המהודרת מעניקה הזדמנות להזמין לשמחות ואירועים, כולל לברית, לבר/בת מצווה, שבתות חתן וכד'.

משלוחים בפריסה ארצית - www.munier.co.il

חנות המפעל: יוסף ספיר 7 ,ראשון לציון, המוצרים בכשרות בד"צ "בית יוסף".

תגובות

רשומות פופולריות