בשורה לטבעונים וחובבי הסופר פוד: קבב, שניצל והמבורגר בשילוב ספירולינה טרייה נכנסים לרשתות השיווק

 

בשורה לטבעונים וחובבי הסופר פוד: קבב, שניצל והמבורגר בשילוב ספירולינה טרייה נכנסים לרשתות השיווק

ליין תחליפי הבשר הטבעוניים של חברת הפוד-טק הישראלית SIMPLIIGOOD נכנסים לרשתות השיווק: ניצת הדובדבן וטבע קסטל.

חברת הפוד-טק הישראלית SIMPLIIGOOD משיקה ליין חדש של מוצרים ייחודים (קבב, המבורגר ושניצל) המורכבים מספירולינה טרייה המאפשרת לקבל את הערכים התזונתיים הגבוהים שיש במזון מן החי - דווקא מאצות ספירולינה.  המוצרים ימכרו ברשתות "ניצת הדובדבן" ו"טבע קסטל", במחירים נוחים ודומים לתחליפי הבשר המקבילים בשוק, רק שהפעם יכללו אצות ספירולינה טרייה, המכילה 74% חלבון מלא, את מכלול חומצות האמינו ועשירה במינרלים, ויטמינים ואנטיאוקסידנטים.




המחיר לצרכן:
חבילת קבב, 250 גרם – 29.9 ש"ח
חבילת בורגרים, 250 גרם - 29.9 ש"ח
חבילת שניצלים, 250 גרם - 29.9 ש"ח

המוצרים עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, מכילים סיבים תזונתיים, ללא כולסטרול, ללא GMO'S והינם ידידותיים לסביבה. בתהליך הכנת המוצר ניתן דגש על שמירה של אחוז חלבון גבוהה במוצרים, כפי שניתן למצוא במוצרי בשר מן החי. אחוז החלבון ביחידת קבב הוא 10 גרם, ביחידת שניצל כ-12 גרם ויחידה אחת של בורגר כ-13 גרם חלבון. פיתוח המוצרים, הייצור והאריזה נעשים במפעלי "טבע דלי" בדימונה.

הכשרות: פרווה, רבנות דימונה ובד'צ חוג חתם סופר פ'ת.

הספירולינה הטרייה היא פיתוח ישראלי ייחודי מסוגו בעולם, מבית חברת SIMPLIIGOOD.
בשונה מהאבקות והכדורים שקיימים בשוק ונמכרים כתוספי תזונה, הספירולינה הטרייה אינה משנה את הטעם והריח של המזון וניתן להוסיף אותה לכל מנה. מעצם היותה טרייה לחלוטין ולא מעובדת, ההרכב והפעילות של מרכיבי התזונה הייחודיים והרגישים בספירולינה, כגון ויטמינים, נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות נשמרים בצורה יותר טובה ממוצרים מקבילים המעובדים בחום ונמכרים כתוספי תזונה. הספירולינה מזן קדרון מיוצרת בישראל, במתקנים מתקדמים ומפוקחים באזור השרון והערבה, ע"י מגדלים מקומיים.

הכניסה המבורכת של תחליפי בשר נוספים לרשתות השיווק מהווה צעד נוסף בניסיון להתמודד עם הזיהום הרב של תעשיית המזון מן החי - תעשייה המחזיקה בשיא של פליטת גזי חממה הגבוה ב-18% מכלל הפליטות בעולם. מחקרים מעידים שבשנת 2050, בה צפויים לחיות בעולם כ-10 מיליארד בני אדם, לא יהיה מספיק שטח ומשאבים לגדל כמות מספקת של מזון מן החי, וזו סיבה נוספת להיערכות מראש לחלופות מתאימות. למעט המוצרים משולבי הספירולנה, חברת SIMPLIIGOOD  עובדת בימים אלו על ייצור נתחים שלמים של בשר ודג שעשויים 100% ספירולינה טרייה וכן שומרים על טעמם ונראותם החיצונית המקורית.

ליאור שליו, מנכ"ל חברת SIMPLIIGOOD: "כיום כ-5% מהישראלים מגדירים עצמם כטבעוניים ועוד כ-5% מגדירים עצמם צמחוניים. ליין תחליפי הבשר החדש שנכנס היום לרשתות השיווק בכל הארץ מאפשר לצמחונים, טבעונים וכל מי שרוצה לאכול תחליף בשר בריא ומלא בחלבון לעשות זאת. התרגלנו לכך שמוצר בריא לא יכול להיות טעים ומזמין, בתחליפי הבשר החדשים שלנו הקפדנו על טעם נהדר, מרקם זהה למקור ומחיר שלא יעלה על מוצרים מן החי."

תגובות

רשומות פופולריות