מבצע חורף ענק של "לי קופר קידס" וסניף חדש בגן שמואל

 

מבצע חורף ענק של "לי קופר קידס" :

 

1+1 במתנה!

מקולקציית חורף 2023

 

 

רשת חנויות האופנה לי קופר קידס יוצאת במבצע חורף, במסגרתו: 1+1 במתנה על מגוון פריטים נבחרים מקולקציית חורף 2023.

 

המבצע כולל פריטים נבחרים מקולקציית חורף 2023 לילדים, ביניהם: מעילים, חולצות, שמלות, חצאיות, מכנסיים, אוברולים, ז'קטים ועוד...

המבצע יערך החל מ- 18.12.22 עד ה- 03.01.23.










 

לפריטים שבמבצע. הזול מביניהם. ללא כפל מבצעים.
המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. התמונות להמחשה בלבד.

 

בתוך כך, המותג הבריטי לי קופר פתח סניף  חדש של רשת "לי קופר קידס" במתחם גן שמואל,  בהשקעה הנאמדת בכ - 400,000  ₪. זהו הסניף ה-22 של המותג  בארץ.




 

הסניף החדש משתרע על שטח של כ- 70 מ"ר  ומציג את  קולקציית  החורף החדשה המאופיינת בלוק אורבן סטריט לבנים ובנות בגילאי 4-14 וכוללת: קפוצ'ונים עם הדפסים בגב, חליפות פוטר בגוונים מעושנים, חולצות ספנדקס עם דפוסים מבריקים ומטאליים, חליפות אינטרלוק, מעילים, ג'ינסים, טי-שרטים ופוטרים בהשראת אופנת הקולג' שהוגדרה כטרנד החם של החורף בכל רחבי העולם. לצד קולקציית הבגדים מוצגת בחנות גם קולקציית הנעליים של המותג.

 

לדברי גיל הראל מנכ"ל חטיבת האופנה בקבוצת בריל: "החנות החדשה היא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות הכוללת של המותג "לי קופר קידס" בישראל שנמצא במגמת צמיחה מתמדת. הייחודיות שמציגה קולקציית החורף מתבטאת בעיצובים טרנדיים באיכות בלתי מתפשרת, עם דגש מיוחד על הפרטים הקטנים שמקבלים השראה מה – ד.נ.א  של המותג האורבני הלונדוני הבוגר יותר."

 

LEE COOPER KIDS הוא חלק ממותג האופנה האייקוני הבריטי LEE COOPER  שנוסד ב – 1908 וביסס את מעמדו כמותג הדנים הראשון באנגליה,  ועם השנים הפך למותג בינלאומי מוביל בעל סניפים ברחבי העולם. בשנת 2010, קבוצת בריל (שהיא בעלת מותגים כמוגלי, ניין ווסט, טימברלנד, נאוטיקה, אימפורים ועוד) רכשה את הזכיינות על הרשת בישראל.

תגובות

רשומות פופולריות