עכשיו גם בראשון לציון: תורמים דם ומקבלים גלידת בן & ג'ריס

 

 

עכשיו גם בראשון לציון:

תורמים דם ומקבלים גלידת בן & ג'ריס

עמדת תרומת דם של שירותי הדם של מד"א בשיתוף בן&גריס תוצב ביום שני ה28/11 בלובי בניין עיריית ראשון לציון בין השעות 16:00-22:00

 

מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ממשיך בפעילות חברתית יחד עם שירותי הדם של מגן דוד אדום, במטרה להעלות את המודעות לתרומות דם בישראל ולעודד צעירים להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים של מד"א בישראל, כאשר יציב ביום שני ה-28.11.22 בין השעות 16:00-22:00 עמדת תרומה של מד"א בלובי בניין עיריית ראשון לציון ברחוב הכרמל 20.

 

לנוכח הפרסומים בשנה האחרונה לפיהם קיים מחסור בעיקר במנות דם מסוג O החליטה חברת בן & ג'ריס לצאת בשיתוף פעולה עם שירותי הדם של מד"א במסגרתו יציבו במהלך השנה הקרובה ברחבי הארץ דוכני חלוקה של חברת בן & ג׳ריס לצד עמדות לתרומות דם, באזורים מרכזים בהם נמצאים צעירים, כמו: אוניברסיטאות, מכללות, קניונים, מרכזי קניות ובילוי ועוד. הפעילות תכלול הצבת מקררים של המותג וכל מי שיתרום דם יקבל גלידה במבחר טעמים שונים.

 

העמדה הראשונה שנפתחה בתחילת חודש נובמבר בדיזינגוף סנטר תל אביב, נחלה הצלחה כבירה כשעשרות בני אדם הגיעו ותרמו דם וכחלק מהפרויקט המשותף-ראשון לציון הינה המוקד השני בסבב המתוכנן.

 

לדברי רועי דון סמנכ"ל השיווק של בן & ג'ריס ישראל: "אנו רואים חשיבות רבה בגיוס תרומות דם העשויות להציל חיים, אך רבים אינם נותנים על כך את הדעת עד לרגע בו הצורך הופך להיות קריטי להם או לאחד מבני משפחותיהם, לכן החלטנו להשקיע במהלך זה. אנו מאמינים כי ביכולתנו לחולל שינוי בכך שנעורר מודעות באמצעות קמפיין זה - ראשון לציון הינה התחנה השנייה של הפרויקט ואנחנו מקווים להצלחות נוספות".

 

פרופ׳ אילת שנער, סמנכ״לית שירותי הדם במד״א: "על מנת לשמור על מלאי דם תקין במדינת ישראל נדרשים שירותי הדם של מד״א להתרים מדי יום כ-1,000 מנות דם מתורמי דם מתנדבים. אנו פועלים להגדלת מלאי הדם במדינה ולגיוס תורמים ותורמות חדשים באתרים ציבוריים, במקומות עבודה, אוניברסיטאות ובמקומות הומי אדם. שיתוף הפעולה עם בן & ג׳ריס יאפשר לנו לתת הוקרת תודה קטנה וטעימה של כדור גלידה לתורמים כדרך נוספת להגיד תודה על הצלת חיים."

 

בשירותי הדם של מד"א קוראים לציבור לתרום דם בעמדות התרמות הדם נוספות של מגן דוד אדום שיוצבו בקניונים, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים ברחבי הארץ. מידע על מיקום עמדות התרמות דם ניתן למצוא באתר האינטרנט של מד"א בכתובת http://www.mdais.org/dam או בטלפון 03-5300400

 

זכי הלר

דובר מד"א

תגובות

רשומות פופולריות