המותג הבינלאומי ניין ווסט פתח סניף דגל בדן טאון סנטר פתח תקווה בהשקעה של חצי מיליון ₪

 

המותג הבינלאומי  ניין ווסט פתח סניף דגל

בדן טאון סנטר פתח תקווה בהשקעה של חצי מיליון ₪

 

זהו הסניף השלישי של ניין ווסט בעיר פתח תקווה

 

 

ביום חמישי האחרון השתתפתי בחנוכת חנות הדגל של מותג האופנה האמריקאי ניין ווסט במתחם עמי דן טאון בפתח תקווה, בו השקיעו למעלה מחצי מיליון ש"ח. 




את האורחים קבלו בכירי ניין ווסט, ביניהם: אלמוג שרעבי – מנהל חטיבת ניין ווסט ישראל,  גנית אלון - סמנכ"לית שיווק חברת בריל ואסתר לאומי – מנהלת המותג,  בקוקטייל נוצץ, מינגלינג וחשיפת קולקציית הנעלים והתיקים של המותג לחורף 2023.

 

אלמוג שרעבי מנהל חטיבת ניין ווסט ישראל פתח את האירוע ואמר: "זו החנות השלישית שניין ווסט פותחת בעיר פתח-תקווה, בנוסף לאלו הנמצאים בעופר הקניון הגדול וקניון עופר סירקין והחנות ה- 31 בישראל. קבלנו החלטה להתרחבות כוללת של המותג ניין ווסט בארץ שנמצא במגמת צמיחה מתמדת,  בהתאם לאסטרטגיית המותג העולמי, מתוך רצון להמשיך ולתת ללקוחות חווית קניה יוקרתית, בינלאומית עם דגש על שירות אישי".

 

רמי גרינברג – ראש עיריית פתח תקווה אמר: "פתח תקוה עוברת בשנים האחרונות שינויים רבים בכל תחום ובכלל זה בפיתוח מתחמי העסקים והפנאי. במסגרת הפעילות הענפה וההשקעה הגדולה במרכזי העסקים בפתח תקוה אני שמח על  היצע החברות שמגיעות ופועלות בעיר מספקות מקומות עבודה והופכות להיות חלק מהמארג העסקי העצום בעיר. שמח כי גם  רשת האופנה Nine West השיקה את פעילותה בעמי דן טאון. עם תחילת פעילות הרכבת הקלה בעוד כמה חודשים והמשך פיתוח תשתיות התחבורה והפיתוח הסביבתי של אזורי העסקים בעיר אין לי ספק שהמגמה המבורכת הזו תימשך ותתעצם״.



מימין: אלמוג שרעבי, גנית אלון ורמי גרינברג- ראש העיר

 

אבי יוגב- מנכ״ל מתחם הקניות והבילוי עמי דן טאון חתם את האירוע ואמר: ״אנו מתרגשים לקראת פתיחת חנות הדגל של המותג הבינלאומי האהוב Nine West אצלנו ובטוחים שהיא תמשוך לקוחות רבים, שמחפשים פתרונות אופנתיים ואיכותיים. עמלנו רבות על זיקוק של תמהיל מדויק של עסקים, הרשת מצטרפת לשורה ארוכה של מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים שפועלים בשטחנו והציבור מצביע ברגליים״.

 

הסניף החדש משתרע על שטח של כ- 70 מ"ר  ומציע את  קולקציית  סתיו-חורף החדשה עם מגוון רחב של  נעלים ותיקים לנשים, הכוללים: מגפיים ומגפונים, נעלי עקב, סניקרס, נעלי ספורט, מוקסינים, נעלי בובה, כפכפים, תיקים מעוצבים, ארנקים ועוד, והכל במחירים הנעים בין 350 ₪  עד 1000  ש"ח. 


מגפון- 699.90 ש"ח



מגף 999.90 ש"ח


נעל שטוחה- 499.90

הטרנדים הבולטים:

 

נפח רך –הטרנד מתאפיין בשימוש בחומרים "עמידים" כגון: ניילון ועור בנפיחות רכה ולא בולטת מדי. השימוש בחומרים העמידים הוא תוצר של מגפת הקורונה שההדים שלה עדיין מלווים אותנו כאשר המטרה היא לפתח עמידות בפני כל מגפה. בין היתר שימוש בתיפורים שונים על גבי החומרים הללו היוצרים מראה קז'ואלי.

 

קלאסיקות מתחדשות – שרשראות ה-Chunky עם הנראות "הכבדה"  בצבעי זהב וכסף בגדלים שונים. סוליות ה-Chunky, סוליות מגושמות וגבוהות.

 

המראה "האקדמאי" (נעלי האוקספורד) – הטרנד שהחל באנגליה בולט העונה ב-NINE WEST בעיקר בנעליים שטוחות ומגיע גם לכפכפים בעיצובים שונים.

 

Let's Party – הטרנד מתאפיין באביזרים ובדים מבריקים, נוצצים וכל הבולט לעין.

 

הצבעוניות העונה מתאפיינת בנעלים ומגפים בגווני אבן, קרם, ניוד, שמפניה, אפור, טאופה, קאמל, אדמה, חום, זית.

 

לרגל הפתיחה יערכו בסניף החדש מבצעים והנחות של  20% על הקולקצייה החדשה.

 

 ניין ווסט הוא מותג אופנה בינלאומי המתמחה בתחום ההנעלה והאקססוריז לנשים, שנוסד בניו יורק בשנת 1978 ומאז פרוס בכ-80 מדינות. בשנת 1999, קבוצת בריל (שהיא בעלת מותגים כמוגלי, טימברלנד, לי קופר, נאוטיקה, אימפורים ועוד) רכשה את הזכיינות על הרשת בישראל ומאז פתחה 31 סניפים בכל רחבי הארץ.

תגובות

רשומות פופולריות