איך נשמור על המשקל בין החגים ובזמן החופשה?

 

איך נשמור על המשקל בין החגים ובזמן החופשה?

אנשים רבים ששומרים על המשקל ונמצאים בתהליך של דיאטה, מפחדים לצאת לחופשה בגלל החשש מכמויות האוכל הגדולות, הפיתויים, הקינוחים והאכילה החברתית הלוחצת, לפעמים הם אף בוחרים להימנע מהיציאה לנופש וגורמים לתסכול גדול בסביבה שלהם. אז איך אפשר לשמור על המשקל מבלי לוותר על ההנאה שבחופשה?

את כל העצות והטיפים, קיבצנו באדיבות הצוות המקצועי של דיאטת דש המונה 14 דיאטניות קליניות ונטורופטיות מנוסות ומנוהל על ידי הגברת רות עידו נטורופתית D.N ואחות N.R במקצועה.

ליהנות מהיתרונות

"חשוב להסתכל על חצי הכוס המלאה של ימי החופשה", אומרת רות. "יש לנו במלון ארוחות מוכנות ומשביעות, הכוללות ירקות חתוכים ושטופים, פירות בשפע, לחמים מחיטה מלאה, חלבונים מגוונים של דגים, ביצים, גבינות, בשר, עוף, קטניות וכל מה שרק יתחשק לנו. הארוחות מבושלות ומזינות והמגוון כ"כ גדול וטעים. הכול מוכן ונגיש, אין צורך להשקיע בהכנה, בסידור השולחן ובשטיפת הכלים, פעולות שהרבה פעמים מקשות עלינו בשגרת היום יום. זהו יתרון משמעותי לאנשים ששומרים על משקלם וכל מה שנותר לנו הוא לעשות את הבחירות הכי נכונות בסיטואציה.

שובע נעים בסיום הארוחה

"בכל פעם שתכנסו לחדר האוכל  עשו תחילה סיבוב בבופה, סמנו בראש מה הכי בא לכם לאכול ואל תפסחו על הקינוחים, זה החופש שלכם ומגיע לכם להתפנק וגם המתוק הוא חלק ממחקרי דש. קל מאד לבנות צלחת מאוזנת ולהיות שבעים למשך מספר שעות קדימה מבלי לעלות במשקל.

נסו לבחור בצלחות הגשה בינוניות ומלאו אותן במאכלים שונים, בשפע של צבעים וגוונים. צלחת מלאה עוזרת לתחושת השובע מבחינה פסיכולוגית, צריך לזכור שהרבה פעמים אנחנו אוכלים עם העיניים.

השתדלו לשתות שתי כוסות מים לפני תחילת הארוחה, זה יעזור לכם להגיע שבעים יותר לארוחה, להכין את אנזימי העיכול ולעודד את חילוף החומרים. בנוסף, חשוב לזכור כי תחושת השובע מגיעה רק אחרי 20 דקות, אם נאכל לאט יותר, נחוש את תחושת השובע וכנראה שנאכל את הכמויות שנכונות לנו. אפשר להתחיל את הארוחה במנת מרק או סלט ירקות משביע וכך נאכל בהמשך כמות נכונה של הפחמימה והחלבון. כדאי לבחור בירקות הלא מתובלים ולשלוט לבד בכמות השמן והמלח. הניחו את הסכין והמזלג על הצלחת בין ביס לביס, תנו לשובע להגיע. אחת המטרות החשובות שאנו מנסים להשיג היא תחושת שובע נעימה וטובה בסיום הארוחה, מבלי להרגיש נפיחות, עייפות וכבדות שילוו אותנו במהלך היום.

רגע לפני שאתם יוצאים לחופש, עשו תיאום ציפיות נכון מול עצמכם, אנחנו לא שואפים לירידה במשקל בשבוע שכזה אלא לשמירה עליו. והכי חשוב, גם אם אכלתם יותר משתכננתם, סלחו לעצמכם , חשוב לצאת משליטה בשליטה, מבחירה מושכלת ולא כתוצאה מהחולשות שלנו. גם אם התפרענו קצת, אנחנו לא שוברים את כל הכלים אלא מבינים שנהנינו מהאכילה, אנחנו אנושיים ובכל רגע ניתן לחזור לשגרה המבורכת.

לקבלת טיפים נוספים, תפריטים ורעיונות מומלץ בחום לבקר באתר של דיאטת דש בכתובת dash.org.il.

קוראים המעוניינים באבחון תזונתי אישי שיעזור להם להבין את הסיבות שעלולות לפגוע בתהליך ההרזיה, מוזמנים להשתמש בכלי האינטראקטיבי שפיתחה חברת דש לבריאות.

תוצאות האבחון מחושבות על ידי השוואת נתוניך לידע שנצבר בדיאטת דש במשך שנים רבות ומליווים של מעל ל 75,000 נשים וגברים בישראל. התוצאות מוצגות מיד עם גמר מילוי השאלון ומסופקות ללא עלות.

את האבחון התזונתי ניתן למצוא בכתובת https://app.dashhealthy.com/home/hebrew

שתהיה לכולכם חופשה מהנה, כיפית ומשביעה.


דיאטת דש – השיטה המוצלחת לירידה בריאה במשקל!
דש לבריאות או דיאטת דש כפי שהיא מוכרת לציבור היא שיטת הרזיה המשלבת דיאטה שפותחה על ידי רופאים בסדרת מחקרים קליניים ונחשבת כבריאה ביותר, יחד עם ליווי והתאמה אישית של צוות נשות מקצוע המעניקות מעטפת של תמיכה בתחום הרגשי.

בנוסף לליווי ולתמיכה הרגשית זוכה כל לקוחה לתוכנית מותאמת אישית המבוססת על אורח חייה, סדר יומה, המאכלים המועדפים עליה וכמובן על יעדי ההרזיה שלה היכולים לנוע בין 5-20 קילוגרם ואף ל-36 ק"ג ומעלה, כשהממוצע נע סביב 15 ק"ג, כך שבפועל אין כמעט 2 לקוחות עם בדיוק אותה תוכנית.

הצוות המקצועי בדיאטת דש טיפל כבר במעל ל-70,000 נשים וגברים בישראל ומתגאה בעובדה שכמעט כל פידבק של לקוחה מרוצה כולל משפט שהיא לא הייתה מצליחה ללא המלווה האישית והטיפול הרגשי.

יתרון נוסף שחשוב לציין הוא, שבגמר התוכנית מקבלים לקוחות החברה ליווי קבוצתי חינם לכל חייהם, דבר שאינו מקובל כלל וכלל בשוק הישראלי.

 

דיאטת דש, רחוב התוכנה 7 כפר סבא

אתר - http://dash.org.il/

אינסטגרם: dashdietil

 

תגובות

רשומות פופולריות