אוירה מרוממת בראש השנה עם מיקוד טורס במלון קיסר פרימיום בירושלים

 

אוירה מרוממת בראש השנה עם מיקוד טורס במלון קיסר פרימיום בירושלים




 

כמה מעלות טובות לנופש ראש השנה עם חברת מיקוד טורס במלון קיסר פרימיום בירושלים: ירושלים עיר הקודש, מלון במרכז העיר עם שירות אדיב, תפילות מרגשות ושיעורי תורה, אוכל מגוון ובשפע ועוד.

הנופש אורגן ע"י חברת התיירות הדתית, מיקוד טורס, שאחד מהבעלים- קובי ידור, נכח במקום ודאג לכל דבר.

במלון התקיימו שני מנניינים ספרדי ואשכנזי. לפני התיבה עברו במניין הספרדי בתפילות מרגשות חה'כ לשעבר, הרב חיים אמסלם, בוגר ישיבת כיסא הרחמים ורב קהילות בארץ ובחו'ל, שגם תקע בשופר.

במניין האשכנזי עברו לפני התיבה - הרב פרופ' בן ציון רוזנפלד, פרופ' בגימלאות לתולדות ישראל באוני' ב'א ומומחה לתקופת המשנה והתלמוד, בוגר ישיבות כפר הרא'ה, כרם ביבנה וישיבת מרכז הרב, ששילב בתפילתו מניגוני הרב מ'צ נריה זצ'ל. הוא משמש שנים רבות כרב בית הכנסת הרא'ה לצעירים בר'ג. רוזנפלד היה גם בין ותיקי הצנחנים. לצידו התפלל גם אחיו הצעיר, יהושע חיים רוזנפלד, תושב כרמל שבהר חברון, לשעבר מנהל מח' החינוך האזורית וכיום מנהל מתנ'ס שגם תקע בשופר. בתפילות שולבו ניגונים, כמו: תפילה לשלום המדינה בלחנו של סול זים, תפילה לשלום חיילי צה'ל במנגינת "ארץ הצבי", אוחילה לא-ל בלחנו של הרב הלל פלאי ונתנה תוקף של יאיר רוזנבלום ועוד.

בשיחה עם מנכ'ל המלון, שי אסיה, 




שמאחוריו עבר ניהולי עשיר של מלונות, הוא ציין כי בראש השנה המלון היה בתפוסה כמעט מלאה וכי בתוכניתו להמשיך ולשדרג את המלון, את הלובי, חדר האוכל, החדרים וכן את איכות שידורי ה-TV , לקליטת נטפליקס ויו-טיוב.

רבים מהאורחים ששהו במלון יוצאים עם החברה מספר רב של פעמים והסיבות העיקריות הן : התפילות המרוממות, השיעורים והיחס האישי.

תגובות

רשומות פופולריות