שפע מתנות לראש השנה בסניפי המשביר

 

לא צריך לשבור את הראש (השנה!)

לפני ראש השנה כולנו עסוקים בשאלה הגדולה: מה לקנות ואיפוא לקנות למשפחתנו וידידינו.

יש מקום קסום, מקום נפלא בו תוכלו למצוא את כל מה שנפשכם (ונפשם של אהוביכם) חפצה בו. כבכל שנה, גם הפעם רשת המשביר היא הבית המושלם למתנות לכבוד החגים הבאים עלינו לטובה.

בשנה האחרונה רשת המשביר רעננה את מדפי הבגדים והכניסה לחנויות את המותג הניו יורקי והשיקי בטירוף: קנת' קול ניו יורק. בקטגוריה הפופולרית הזו תוכלו למצוא מגוון בלתי נגמר של פריטי לבוש ואקססוריז בתפירה עלית ומדוייקת החל מחולצות לבנות לבית הכנסת, שמלה אלגנטית לארוחת החג.

אחרי שהתארגנתם על לבוש הולם, חגיגי ומפוצץ סטייל לחג, הגיע הזמן להתמקד במה שחשוב באמת: המתנות! אז מה יש לנו כאן? ניחשתם נכון – כלי בית. לפני שאתם מגלגלים עיניים תנו לנו לגלות לכם סוד: אין דבר כזה יותר מידי סירים. כל בעל ובעלת בית בישראל, שהמטבח שלהם שוקק חיים והם מאסטר שפים בהתהוות תמיד ישמח למנה גדושה של כלי בית. גם פה רשת המשביר דאגה לכם ומילאה את סניפיה בקרם דה לה קרם של כלי הבית והאקססוריז למטבח. מסירי סוטאז', מחבתות, כלי ששת ועד המרית הכי איכותית, אין מצב שאתם לא יוצאים מכאן עם מתנה.

אוקיי, הבנו, כלי בית זה לא כוס התה שלכם או של המארחים שלכם. גם כאן יש לנו יופי של פתרון עבורכם. חוץ מביגוד וכלי בית, המשביר ידוע בעמדות הביוטי והטיפוח. גם בקטגוריה הזו תוכלו למצוא את מיטב המותגים הגדולים והשווים ולאחרונה, המותג שלימד אותנו מה זו אופנה, עושה דריסת רגל נוספת ומפנק בעמדות מיוחדות, אחת בסניף קריון והשנייה בקניון הגדול בפתח תקווה, בהן תוכלו לנסות ולהתנסות במוצרי איפור וטיפוח איכותיים, למצוא את המייק אפ המושלם לחותנת ואת האייליינר שתמיד רציתן. בישום? קל! המשביר הוא הדיוטי פרי האמיתי. מג'יבנשי ועד פאקו ראבאן, בשמים באיכות ללא תחרות.







אז לא צריך לשבור את הראש השנה. במקום להתרוצץ מקניון לקניון, מחנות לחנות, רשת המשביר דאגה לכם ובסניפיה השונים תוכלו למצוא את המתנות המושלמות לחג, לאהוביכם וגם לכם: מבישום וטיפוח ועד ביגוד אופנתי מפוצץ סטייל. אז למה אתם מחכים? רוצו לסניפים כי השנה אוטוטו מתחילה!

ניתן להשיג ברשת המשביר

העמדות האיפור המיוחדות של איב סאן לורן ממוקמות בסניפי "הקריון"
ו"הקניון הגדול" בפתח תקווה.

ועוד מהמשביר:

בשמים – המתנה האולטימטיבית לחגים! אף פעם לא נמאס מהם ואין דבר כזה יותר מידי בשמים.
לכבוד חודש החגים הגדול והשנה החדשה, הזוג המלכותי יעל גולדמן ואורי פפר התגייס לקמפיין
ראשון בסדר גודל עצום לקידום המגוון הבלתי נגמר של הבשמים ברשת המשביר.

בין המדפים תוכלו למצוא מותגים שווים ביותר במארזים מיוחדים לחג כמו:

prada

Yves Saint Laurent

DOLCE GABBANA

GIORGIO ARMANI

LA VIE BELLE

ALEN

זוהי רשימה חלקית בלבד כך שאם אתם רוצים להתרשם קפצו כבר היום לאחד הסניפים של המשביר ותקנו מתנה שווה ביותר שאף פעם לא נמאס ממנה!

 

תגובות

רשומות פופולריות