המדריך לניקוי עור הפנים בעונת הקיץ.

 

המדריך לניקוי עור הפנים בעונת הקיץ

באדיבות ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ויועצת מדעית

למותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe (סרווה)

 

בקיץ העור של כולנו בבעיה, הלחות, הזיהום אוויר וקרני השמש  גורמים לשמנוניות, לדביקות  ולכלוך של העור,  והתוצאה -  גירוי, נקבוביות מורחבות ומראה עור לא רענן. זו אחת, הסיבות שחשוב לנקות את עור הפנים ברמה היום יומית, מעודפי הפסולת והשומן אך  מצד שני חשוב לא לגרות את העור,  כי ניקוי יתר ושפשוף של העור יפגעו במחסום ההגנה שלו.

ד"ר להבית אקרמן, יועצת מדעית למותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe, סרווה  מסבירה: "השלב הראשון בטיפול בעור ואולי החשוב ביותר הוא הניקוי שלו. וכן, גם כאן-חשוב מאד להתאים את הניקוי לסוג העור. אבל, מסתבר וחשוב גם להתאים את מוצרי הניקוי לפנים לפי סוג העור".

הליך ניקוי עור הפנים הוא הבסיס הראשוני והחשוב ביותר בשמירה על בריאות העור והוא מצריך תהליך ניקוי ייחודי עבורו. העור הוא איבר חי אשר יש לו תפקיד בייצור והפרשת חומרים שונים  ועל כן ,ניתן לזהות על פני העור הפרשות חלב, מלחים המופרשים מזיעה, תאים מתים ובנוסף לכל אלו, אבק, זיהום אוויר, צבעי איפור למיניהם, אשר יש, להסיר ביסודיות מעור הפנים מבלי לפגוע בשכבה הליפידית הטבעית של העור (שכבת ההגנה של העור). וזה אולי הדבר החשוב ביותר שצריך להבין- איך מוצאים את הנתיב הזה שיהיה ייחודי ומותאם בדיוק לעור שלנו- אשר מצד אחד ינקה אותו ביסודיות ומצד שני לא יגרה אותו יפצע אותו ויהפוך אותו בסופו של דבר לרגיש יותר.

מומחי המותג סרווה רכזו מספר טיפים  ועצות לניקוי עור הפנים:

-          לא להשתמש במגבונים להסרת איפור - למרות הפיתוי שבניגוב קליל ומהיר,  זה לא ממש מנקה את העור. זה טוב כשלב ראשון להסרת איפו ר מאד כבד ואח"כ לעבור לניקוי הרגיל. או מדי פעם כשאין ברירה לכן, מומלץ קודם כל להסיר את שכבות האיפור והלכלוך עם ניקוי ראשוני עם מים מיסלרים- זה מתאים לכל סוגי העור. ומתאים לפנים וגם לעיניים, מכיל חומצה היאלורונית להענקת לחות וויטמין B3 נגד גירויים,

-          לעור יבש מומלץ להשתמש בשמן רחצה מקציף -  שמתאים לעור רגיל עד יבש מאוד. הוא מעניק לחות, ולא מייבש את העור. שמן רחצה מקציף מכיל 3 סרמידים חיוניים שמהווים את המפתח לעור בריא ומאוזן בלחות. הסרמידים של סרווה, זהים לסרמידים הטבעיים להם העור זקוק ושילובם הייחודי מסייע בטיפול ביובש, מעניקים לחות ומצמצמים את אובדן המים בעור, וזאת, על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. הפורמולה של שמן הרחצה המקציף משלבת גם חומרים פעילים בסיס חומצת אמינו, סקוואלן וטריגליצרידים- ליפידים הידועים כמסייעים בריכוך והזנת העור בלחות מבלי לייבש את המחסום העורי, החומצות אמינו מורידות את הלכלוך בעדינות. מייד לאחר השטיפה העור יש למרוח קרם לחות וכך העור מוגן מפני יובש וזיהום אוויר (המריחה של הלחות מייד לאחר השטיפה עוזרת לשמור על שלמות העור ועוזרת לשמר את המחסום האפידרמלי שלו.

-          לעור הנוטה ליובש ובעור רגיש ואדמומי  - לא מומלץ להשתמש לעיתים קרובות בסבון גרגרים- זה עלול לגרות את העור, לייבש אותו ולפצוע אותו- ולכן, סבון פילינג גרגרים מומלץ פעם עד פעמיים בשבוע בלבד (תלוי בסוג העור).

 

-          לעור רגיל: לנקות עם מיל מיסלריים ולאחריו, לשטוף עם ג'ל מקציף לניקוי עור רגיל עד שמן- התכשיר מכיל סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית והוא מנקה את העור ביסודיות אך בלי לפגוע בשלמותו ומבלי להותיר אותו יבש ומגורה.

 

-          לעור שמן מומלץ לשטוף את הפנים עם פומינג קלינזר- לעור הנוטה לאקנה או עם חספוס (כמו קרטוזיס פילריס) ניתן, להשתמש בסבון אשר מכיל גם חומצה סליצילית (שמקלפת את החספוס כלומר את התאים המתים) אבל גם חומצה היאלורונית- אשר עוזרת לשמור מים בתוך העור- ושוב שילוב של טיפול ללא ייבוש ובכך יש, לנו אפקט טיפולי אך, תוך כדי שיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.

 

-          חובה לנקות את העור- זהו שלב חשוב וקריטי בשמירה והגנה על העור - יש להתאים את תכשיר הניקוי לסוג העור, מומלץ להתחיל את הניקוי עם מים מיסלרים- אשר מתאימים לכל סוגי העור ואז לשטוף עם תכשיר ניקוי מותאם אשר יסיר את הלכלוך אך לא יםצע את העור ויגרה אותו, סבון גרגרים- לא יותר מפעמיים בשבוע, לאחר הניקוי יש למרוח עפ העור לחות הזנה ובבוקר כמובן הגנה משמש. ולאלו הרוצים לחסוך בשלבים- תכשיר שנועד בדיוק לכם-תחליב ניקוי מקציף של סרווה.  מנקה את העור, מסיר איפור ומסיר את עודפי השומן מבלי לפגוע בהגנה הטבעית של העור.

 

את מוצרי CeraVe  סרווה, ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

לפרטים נוספים ושירות לקוחות:

073-3808-828

תגובות

רשומות פופולריות