שינפלד תיירות מציגים: בקיץ הקרוב זה הזמן לאירופה!

 

שינפלד תיירות מציגים: בקיץ הקרוב זה הזמן לאירופה!

החלום מתגשם לחופשה: הילטון  דיסלדורף, גרמניה

 

עולם התיירות חזר לשגשג, והחל מי"ג בתמוז (12/07/22) יש לכם יעד חדש/ישן להגיע אליו. שינפלד תיירות חוזרת לאחד היעדים המוצלחים שלה בימים שקדמו לקורונה, נופש מושלם באחת הנקודות היפות על הגלובוס – מלון הילטון דיסלדורף, בגרמניה.

חברת התיירות היהודית, שבה למלון יוקרתי עם הצוות המנוסה ומספקת לאורחיה החוזרים וגם החדשים ביטחון ושקט עם הליווי הצמוד של מנהלי החברה, במהלך חופשה עם אווירה יהודית מסורתית - ותחושה ביתית כמו ששינפלד יודעים לתת, והפעם עם טיסות לעיר קלן הסמוכה מאוד לדילסדורף.

דיסלדורף, היא עיר קומפקטית ומושלמת לטיולים, הממוקמת באזור עירוני עם פארקים ירוקים ונמל שוקק ועם מזג אוויר נעים בימי הקיץ. בדיסלדורף פוגשים מכל טוב מהישן ומהחדש, העיר העתיקה היא ליבה הפועם של דיסלדורף ריבוע של רחובות להולכי רגל בלבד, עם בוטיקים וחנויות של המעצבים הגדולים בעולם. הצוות שלנו ממליץ על סיור ברובע ההיסטורי המרוכז בתוך העיר העתיקה, למשל, מגדל הריין - סמלה הבלתי מעורר של העיר, המשקיף על הנוף הנהדר של הנהר וכל האזור, שגובהו מגיע ל 240 מטרים והעלייה אליו במעלית מהירה, עם מוניטין עולמי בתחום האדריכלות. במסגרת הטיולים ניתן יהיה להגיע לאתרים יהודיים, למשל, בית העלמין הישן בעיר והמרכז היהודי עם בית הכנסת.

במקביל, משפחות יוכלו לצאת לטיול בפארק השעשועים "אפטלינג" בהולנד, ו/או טיול שכולו כיף באמסטרדם. טיולים בעקבות הטבע ובעלי החיים בדויסבורג, פעילות אקסטרים ב"נידריין", טיול משפחתי בדיסלדורף עם תערוכת מכוניות, מגדל הריין ועוד. לכל הנופשים החוזרים שכבר בילו עם שינפלד בדיסלדורף, יוצעו הפעם טיולי לרכס שבעת ההרים וכן טיול בשלוש המדינות, ועוד ועוד.

הילטון דיסלדורף- מלון ברמת חמישה כוכבים, נבחר בקפידה על מנת להבטיח ששהות האורחים תהיה נעימה ומפנקת, באווירה יוקרתית. במלון, לובי יפהפה עם ספות מרווחות, בית כנסת, חדר כושר. החדרים והסוויטות בהילטון דיסלדורף מציעים את שיא הפינוק והאלגנטיות בסגנון מודרני, עם נוף מרהיב  וחדרי אוכל מעוצבים וגדולים.

אם מדברים על אוכל, הרי שלשינפלד רזומה עשיר בתחום: החברה ידועה כמקפידה על כשרות מהודרת, שפע ואיכות. לרשות הנופשים עומד צוות בינלאומי של שפים וקונדיטורים המתמחים במאכלים יהודים משובחים, ארוחות בוקר וערב עשירות ומפנקות עם טרקלין אירי שפתוח 24 שעות ביממה, ובשבת  - פנסיון מלא כיד המלך עם "קידושא רבא" המפורסם של שינפלד בכשרות המהודרת של הרב יעקב גלוסקין שליט"א. וכדי שלא יהיה שום רגע דל - שינפלד מביאים את הזמרים והאומנים הטובים ביותר בתאריכים נבחרים - עד לחופשה שלכם בחו"ל...

https://did.li/Dsseldorf    או במוקד הטלפוני: 03-6189999

תגובות

רשומות פופולריות