מערכת שינה מתקדמת המציגה גם יכולת ניטור נחירות והפסקתן ובעיקר- זיהוי קוצר נשימה, שיכול להביא לסיכון חיים, הוא חידוש משמעותי עוד יותר. כזו היא מערכת המיטה החכמה של רשת "סוויס סיסטם".

 

רשת "סוויס סיסטם" המתמחה בעולם השינה מציגה מערכות שינה מהמתקדמות מסוגן בעולם

שינה טובה ללא כאבי גב היא אחת המטרות של קוני מערכות שינה בריאות. מערכת שינה מתקדמת המציגה גם יכולת ניטור נחירות והפסקתן ובעיקר- זיהוי קוצר נשימה, שיכול להביא לסיכון חיים, הוא חידוש משמעותי עוד יותר. כזו היא מערכת המיטה החכמה של רשת "סוויס סיסטם".




רשת " סוויס סיסטם",SWISS SYSTEM  , כוללת 9 סניפים, כאשר החדש נפתח לאחרונה במרכז העיצוב החדש  DCITY   במישור אדומים בהשקעה של 2 מיליון ₪.

רשת " סוויס סיסטם",SWISS SYSTEM  , המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים מציגה מערכות שינה מהמתקדמות בעולם, כאשר הבולטת  הינה מערכת ה-SMART BED , מיטה חכמה מבית ,ERGOMOTION  המתאימה מאוד לניטור נחירות.

מאפייני המיטה :

הפעלה ללא מגע  - הפעלה קולית בשלב זה באנגלית  או עם נייד או שלט אלחוטי.

ניטור אוטומטי של נחירות – למיטה חיישנים המזהים מצב של נחירות  ובאופן אוטומטי מזיזים את מנח המיטה, עד להפסקת הנחירות. לאחר מכן חוזרת המיטה לתנוחתה המקורית.

מערכת המזהה קוצר נשימה- המידה מנטרת את הדופק והנשימות במהלך השינה ויודעת לזהות במיידה ויש קוצר נשימה.

מערכת מדדי שינה נפרדים לכל צד – פרסונליזציה של כל צד במיטה. בסיום השינה ניתן להפיק דו'ח מפורט עם המלצות לשינה אופטימלית.

תאורה מובנית- התאורה מופעלת בהפעלה קולית או ע"י השלט והאפליקציה.

לרוכשים את המיטות ניתן לפנות לרופא המתמחה בהפרעות שינה, ללא תשלום { מפגש ראשון בחינם} לייעוץ בנושא השינה והבעייתיות.

המחיר:  23,200 ש"ח בגודל 160/200. לרוכשים עד פסח - 35 אחוז הנחה!

מיטה ייחודית נוספת שמוצגת ברשת הינה המיטה המתכווננת דגם פיינס – מיטה  הכוללת משטח אורתופדי ייחודי, 4 מנועים, וזוג מזרנים לבחירה.

ניתן לשדרג את המיטה ל-8 מנועים, המאפשרים שליטה אידיאלית  בזווית הנוחה לשינה, קריאה או צפייה בטלוויזיה, השדרוג כולל גם 3 תוכניות מסאג' עם 4 עוצמות לכל אחת מהן.

המחיר: 27,075 ש"ח (לגודל 160/200 – 4 מנועים)

לצד מערכות השינה  מציגה הרשת גם מוצרים משלימים מעוצבים כמו: מזרנים, כריות, ריהוט לחדר השינה והכול על מנת לייצר בחדר השינה את האווירה האידיאלית לשינה נכונה.

איציק פלד מבעלי הרשת  גורס: "סוויס סיסטם שמה לה למטרה לשפר את איכות השינה של הציבור בישראל. חשוב לנו לתת את האפשרות לשינה הטובה ביותר שניתן ובכך להעניק איכות חיים מושלמת. מי שיישן שנת ישרים , יתפקד טוב יותר במהלך כל היום ".

חברת  SWISS SYSTEM חתמה הסכם חסות עם הוועד האולימפי בישראל. במסגרת ההסכם  תמכה החברה במשלחות האולימפית של ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ האחרון ולאולימפיאדת פריז 2024.

המתעמל האולימפי והכוכב של תוכנית הטלויזיה ,רוקדים עם כוכבים, אלכס שטילוב, נבחר לשמש כפרזנטור של הרשת יחד עם האלופה האולימפית, לינוי אשרם.




להשיג בין היתר בסניף הרשת בדיזיין סנטר, הלח'י 2, בני-ברק.

תגובות

רשומות פופולריות