חב' קליל משיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה עם קמפיין חדש
חב' קליל משיקה אסטרטגיה
שיווקית חדשה עם קמפיין חדש ששם את חשיבות החלון בתהליך הבנייה כפרמטר החשוב ביותר
ליצירת איכות חיים טובה בבית ומקסום פוטנציאל
החיבור בין הבית לסביבה בחוץ.
פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' קליל:
לחלון יש כוח, הוא מגדיר את מערכת היחסים בין הבית לסביבה
שעוטפת אותו, הוא משפיע על כמות האור שתיכנס הביתה, אויר, שקט, ודינמיקה של החיים
שנעה בין הפנים לחוץ מה שהופך את החלון לבעל השפעה ניכרת על איכות החיים בבית.
תקציב
הקמפיין כ-3 מיליון ₪ .
תמונה מתוך הקמפיין
חב' קליל משיקה אסטרטגיה שיווקית
חדשה עם קמפיין חדש המחזק את חשיבות החלון בבנייה ושיפוץ הבית והשפעתו הרבה על איכות
חיים מיטבית בבית.
הקמפיין מציג שפה שיווקית חדשה אשר
שמה את ערך הכי חשוב לצרכן במרכז שזה תחושת ה- WELL
BEING שלו ושל משפחתו בבית בו הם גרים ונמצאים רוב
הזמן.
לחלון יש כוח: ייעודם של החלונות, להכניס הביתה מראות יפים
מהסביבה, אוויר ואור במידה הנכונה ולהשאיר את פגעי מזג האוויר, והרעש בחוץ. חלון
אחראי על מערכת היחסים של הבית עם סביבתו, ולפיכך הוא בעל השפעה גדולה על רמת
איכות החיים בבית.
מערכות החלון של קליל מפותחות בשיטת kill
system : פרופילים עם מנגנוני הנעה ואיטום, אביזרי פרזול
ומנגנוני נעילה כאשר כולם מפותחים, מיוצרים ונבדקים כמערכת מושלמת אחת בסטנדרט
האיכות הגבוה ביותר. קליל היחידה שמציעה חווית לקוח איכותית שכוללת רמת התקנה
מקצועית בסטנדרט הגבוה בענף ע"י מורשי קליל וכן מסלול המספק בדיקת תקינות
המוצר ושקט נפשי עם 7 שנות אחריות.
פרדי אבוקרט מנכ"ל חב' קליל:
באסטרטגיה החדשה שנבחרה הבנו שמצופה ממוביל הקטגוריה לחזור לערך הכי חשוב וקריטי
שיש לצרכן מחלון, במהלך הזה חשוב לנו שהצרכן יבין כמה חלון חשוב וכמה הוא מהווה
מרכיב שישפיע על איכות החיים שלו ושל בני משפחתו בבית החדש או המשופץ.
שלי אברהם סמנכ"לית השיווק בחב'
קליל: בתהליך גיבוש האסטרטגיה עליה עבדנו בשנה
האחרונה למדנו רבות על מה חשוב לצרכנים ועל התהליך שהם עוברים בבנייה או שיפוץ
משמעותי של ביתם, חקרנו שווקים מקבילים בעולם ולמדנו על המקום ההולך וגדל שנותנים
בתהליך הבניה לחלון ע"ח סוגי מעטפת אחרים שאינם חלון. חיבור מיטבי בין פנים
לחוץ הינו בעל ערך עצום לצרכנים שלנו וכמובילת שוק התפקיד שלנו הוא להנגיש להם את
המידע , בפרט שחלון הוא ההשקעה השנייה בגודלה כשבונים או משפצים בית. המהלך כולל
עדכון של כל השפה המותגית בין היתר גם עדכון לוגו. בקרוב גם נשיק אתר חדש שיהווה
המשך יישום של האסטרטגיה החדשה וכלי בעל ערך רב לצרכן ביכולת שלו למקסם ולייצר –
חיבור מושלם בין הבית לעולם.
קליל תשקיע במהלך השקת הקמפיין החדש
כ- 3 מיליון ₪ משרד פרסום : מקאן.
תגובות
הוסף רשומת תגובה