ראש השנה באנ'א עין חרוד עם תפילות מרגשות וארוחות חג דשנות

 

ראש השנה באנ'א עין חרוד עם תפילות מרגשות וארוחות חג דשנות


 


אכסניית אנ'א עין חרוד נמצאת בצמוד לגן הלאומי מעיין חרוד. מדוע אנחנו מדגישים זאת בהקשר לנופש ראש השנה ששהינו בו במקום. כיון שאת תפילת ה"תשליך" ערכנו ממש בקרבת המעיין. נופש ראש השנה התקיים בסימן תפילות מרגשות וארוחות חג דשנות וכללה קבוצה דתית שארגן אהרון זיסר.

 

בית הכנסת במקום מרווח, כולל עזרת נשים גדולה וארון קודש עם 3 ספרי תורה ספרדיים. את תפילות המוסף ניהל יעקב, יקי גלעד, תושב כפ'ג ג' בפ"ת שביומו הראשון של החג אף תקע בשופר.  המתפללים התרגשו מקטעי התפילה שלו, ובעיקר מ"ונתנה תוקף", הפיוט שמיוחס לרבי אמנון ממגנצא בלחנו של יאיר רוזנבלום שהלחין אותו ב-1990 לטקס יום הזיכרון בקיבוץ בית השיטה, בעמק יזרעאל, בו התגורר באותן השנים, לזכרם של 11 חברי הקיבוץ שנפלו במלחמת יוה'כ. עוד שר גלעד את קטע התפילה "הבן יקיר לי אפרים" ע"פ הפסוק בירמיהו, שהתפרסם בלחנה של משפחת מלבסקי ובגירסא המודרנית  בביצועה של להקת הנח'ל. ביום השני הפליא לתקוע בשופר ר' משה קליין מנתניה. את הקריאה בתורה ביצע בצורה הטובה ביותר אבי סג'ל מקדומים.

 

סעודות החג, הן הבשריות והן החלביות היו לעילא ולעילא וכללו מגוון דגים, בשרים, תוספות, קינוחי עוגות בארוחות ובהפסקות קפה ועוגה, וגם הקפידו על

 

 הסימנים שנוהגים לאכול בערב הראשון והשני של ראש השנה. על כל הנופש ניצחה מנהלת האכסנייה, דורית עוז-גרוס, שדאגה לכל פרט.

 

עוד נציין את יחידות האירוח שמצטיינות בניקיונן, כשבכל יחידה יש טלוויזיה בלווין, מקרר, קומקום לקפה ותה וחלב עמיד. יש חנייה חינם בשפע ואינטרנט חינם.

 

המקום נמצא בקרבת הר הגלבוע ואטרקציות מרכזיות כמו הסחנה, גן גורו, גן לאומי בית שאן ועוד.

 

בסיכום: כדאי לנפוש במקום, זו חוויה למשפחה.

תגובות

רשומות פופולריות