שבת חזנות ושירה חסידית במלון ליאונרדו נגב

 

 

שבת חזנות ושירה חסידית במלון ליאונרדו נגב

במלון המפואר ליאונרדו נגב בבאר שבע מרשת פתאל התקיימה שבת חזנות ושירה חסידית בש"ק פרשת "כי תצא", שארגנו יזמי הנופש הדתי, אהרן זיסר ורעייתו שולי בסימן "מעין עולם הבא". אווירת השבת השתלבה באווירת הימים הנוראים הקרבים.

לפני כניסת השבת התקיימה קבלת שבת מוזיקלית בליווי מנגנת האקורדיון שולי זיסר והחצוצרן דני (בנו של אהרון זיסר)




 עם המקהלה 





בסימן "טועמיה חיים זכו" – קוגלים שהביא אהרון מבני ברק. 




במהלך השבת נהנו האורחים מסעודות דשנות ומתפילותיהם המרוממות של החזן צבי וויס- חזן בית הכנסת הגדול בירושלים והחזן- זמר אברימי רוט, אליהם הצטרפו הזמר ישראל פרנס ובנו אהרון חי וכן מקהלה. בין קטעי התפילה של החזנים: משה ואהרון (בלחן אוחילה לקל של הרב הלל פלאי), אנא בכח בלחנו של עובדיה חממה, לכה דודי בלחן חסידי דז'יקוב, רזא דשבת של פינצ'יק, ניגוני יוסי גרין (וכולם מקבלים עליהם, אור חדש על ציון ,ודבריו חיים וקיימים ו- רצה), הרנינו (ב- אב הרחמים בלחנו של החזן מוצן), יוודע בגויים של חסידי סקולען וממקומו- קדושת מוסף- בלחנו של יאיר רוזנבלום לשירה של רחל שפירא- מה אברך, ועוד.

הרב קלמן בר, רבה של נתניה-  אמר דברי תורה ואף העביר שיעור מרתק בתנ'ךעל כוח האמונה בקב"ה של דוד המלך שהביא ליכולתו להרוג את גלית הפלישתי ותוך כך הסביר את מהות הפלישתים= פלסטינאים של היום, שכמו אז גם היום מטרתם למנוע ריבונותו ושליטתו של עם ישראל בארצו. הוא המריץ את הקהל להתכונן לקראת הימים הנוראים ולהרבות במעשי חסד והודה לאהרון זיסר על ארגון השבת תוך איחול שיזכה לשמח עוד שנים רבות וטובות ואיחל לו מזל טוב ליום הולדתו.

השבת הסתיימה בהבדלה מוסיקאלית כשמשתתפי השבת שהגיעו מכל קצות הארץ נפרדו אחד מהשני כאילו הם בני משפחה אחת ובקשתם מאהרון ושולי זיסר: אנא ארגנו עוד שבתות נהדרות ועוצמתיות כגון אלו!



מימין לשמאל: הרב קלמן בר, אהרון זיסר, החזן-זמר אברימי רוט, החזן צבי וייס ווהזמר ישראל פרנס

  

תגובות

רשומות פופולריות