חברת "אחוה" משיקה עוגיות חדשות בסדרת מוצרי המאפה: עוגיות כתר ריבה ללא תוספת סוכר. טעמנו ואין שום הבדל!

 

טעם של אפייה ביתית - ללא סוכר

חברת "אחוה" משיקה עוגיות חדשות בסדרת מוצרי המאפה:

עוגיות כתר ריבה ללא תוספת סוכר




כמו כן מוזילה "אחוה" את מוצרי המאפה: הנחות בשיעור של 10% על מגוון עוגיות תוצרת החברה. עוגיות מיני מרוקאיות, כתר ריבה, דקליות, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות גרנולה באריזות 400-500 גרם, יימכרו במחיר של 7-9 ₪ בלבד! • עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות בטעם של אפייה ביתית, נימוחות וטעימות להפליא, יהפכו כל הפסקת קפה למענגת במיוחד

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות. העוגיות החדשות מבית המאפה של אחוה עשויות מבצק פריך, נימוחות בפה וטעימות להפליא, בטעם של אפייה ביתית. העוגיות בצורת כותרת פרחים ובמילוי תות – ללא תוספת סוכר. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 350 גר', קלה לפתיחה ולסגירה והן נהדרות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.

בתוך כך מודיעה "אחוה", כי החליטה לפעול בניגוד לגל ההתייקרויות של מוצרי המזון, והיא מוזילה את מגוון מוצרי המאפה מתוצרתה בשיעור של כ-10%. בין המוצרים המוזלים, עוגיות מיני מרוקאיות באריזת 500 גרם, עוגיות כתר ריבה, דקליות ב - 3 טעמים, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות גרנולה יימכרו במחיר ממוצע לצרכן של 7-9 ₪ בלבד.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "בימים בהם המשק מתחיל להתאושש ולצאת ממשבר הקורונה, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. התחלנו בהורדות מחיר משמעותיות כבר במהלך הסגר השלישי במטרה להיטיב עם הצרכן ולסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה. אנו שמחים להביא לצרכן מוצרי מאפה חדשים וטעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס".

כשר פרווה בהשגחת רבנות אריאל ובד"צ העדה החרדית, ירושלים.

יש תווית אדומה- שומן רווי בכמות גבוהה.

 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7-9 ₪ לאריזת 350 גרם.

 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות (למעט רשת רמי לוי).

תגובות

רשומות פופולריות