לקראת היערכות הצרכנים ליום הכיפורים, שופרסל מודיעה כי במוצ"ש הקרוב, ה-26.9.20, יפתחו 21 סניפים נוספים. סה"כ יפעלו במוצ"ש הקרוב 126 סניפים ברחבי הארץ. אלו הסניפים הנוספים:

 

לקראת היערכות הצרכנים ליום הכיפורים, שופרסל מודיעה כי במוצ"ש הקרוב, ה-26.9.20, יפתחו 21 סניפים נוספים.

סה"כ יפעלו במוצ"ש הקרוב 126 סניפים ברחבי הארץ.

אלו הסניפים הנוספים:

 

·         שופרסל דיל צפת- דובק ויצמן

·         שופרסל דיל עמק חפר- אזור תעשיה

·         שופרסל דיל ירוחם- צבי בורנשטיין

·         שופרסל דיל פרדס חנה

·         שופרסל שלי תל אביב-איכילוב

·         שופרסל שלי רמת גן- ביאליק

·         שופרסל דיל בית שאן- ירושלים הביר

·         שופרסל דיל אדמירליטי חיפה- איטי

·         שופרסל שלי ירושלים- יובל

·         שופרסל דיל אלונים

·         שופרסל שלי גבעתיים- מכתש

·         שופרסל דיל חצור הגלילית

·         שופרסל שלי ראש העין- ז'בוטינסקי

·         שופרסל שלי ירושלים- ניות

·         שופרסל שלי ת"א- רמת אביב

·         שופרסל דיל גבעת אולגה - הרב ניסים

·         שופרסל דיל נתניה- קלאוזנר עמליה

·         שופרסל דיל ערד- ישפרו

·         שופרסל דיל מצפה רמון

·         שופרסל דיל באר טוביה

·         שופרסל דיל אשקלון- ברנע

שופרסל עושה ככל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר ולהיות זמינה עבורם ככל הניתן.

להלן רשימת הסניפים המלאה המופיעה גם באתר החברה: https://bit.ly/2GQZcwJ

תגובות

רשומות פופולריות