אולפנת אמי"ת גבעת שמואל – בראש רשימת ביה"ס הערכיים ביותר של משרד החינוך . המורים יקבלו תגמול ממשרד החינוך על הצלחתם החינוכית

 

 

אולפנת אמי"ת גבעת שמואל –  בראש רשימת ביה"ס הערכיים ביותר של משרד החינוך

המורים יקבלו תגמול ממשרד החינוך על הצלחתם החינוכית

אולפנת אמי"ת גבעת שמואל נכנסה לראש רשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל.

מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה החינוכית, הערכית והלימודית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

ראש אולפנת אמי"ת גבעת שמואל חנית פרשטנד התבשרה כי על פי תוצאות מדדי תכנית התגמול הארצית נמצאה האולפנה בין בתי הספר שהשיגו את הדירוג הגבוה ביותר בקידום התלמידות ביחס לשנה הקודמת וביחס להישגים הצפויים בתחום הלימודי , החברתי והערכי.

חנית פרשטנד :" אני גאה בצוות המורים שהוכיח כי מסירות עבור כל תלמידה ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחת בית החינוך. עמלם המשותף של כל צוות החינוך וההוראה בשיתוף העירייה, משרד החינוך ורשת אמי"ת הוא לטובת כל אחת ואחת מתלמידותינו".

 

ד"ר אמנון אלדר  מנכ"ל רשת החינוך אמי"ת  אמר כי "התוצאות מחממות את הלב ומהוות הצדעה של מדינת ישראל  לצוותים החינוכיים בבתי הספר שלנו שנותנים את הכל על מנת להפוך את מערכת החינוך לערכית יותר ואת התלמידים לאנשים טובים יותר".

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "גבעת שמואל הינה עיר מרכז לחינוך ולמצוינות, הזוכה להישגים לימודיים וחינוכיים הממצבים אותה כדרך קבע, בצמרת הערים המובילות בישראל בתחום החינוך. אנו מפתחים ויוצרים תכניות לימוד ייחודיות, המעצימות את תלמידי העיר ומאפשרים  להם להצטיין במגוון רחב של תחומים. אולם לצד כל זאת, יש לזכור כי צמיחתה של מערכת החינוך איכותית, מתקדמת ומובילה, אינה נמדדת רק בהישגים לימודיים, אלא גם בעשייה חברתית ואזרחית למען הקהילה והמדינה. ההישג המרשים של צוותי החינוך ותלמידות אולפנת אמי"ת בגבעת שמואל, מעידים מכל על איכות ההוראה והחינוך ועל הערכים של נתינה, מעורבות חברתית, ציונות ומצוינות, עליהם גדלים ילדי העיר. אני מבקש להודות באופן מיוחד למנהלת ולצוותי ההוראה של אולפנת אמי"ת גבעת שמואל, על מסירותם, נחישותם ותרומתם הרבה למען הצלחתה של מערכת החינוך בעירנו כמובילה, מתקדמת וחדשנית".

זו השנה השמינית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר. המשרד בוחן הצלחות בתחומים חברתיים, ערכיים ולימודיים.

 

 

תגובות

רשומות פופולריות