וויזאייר מגבירה חזרה לפעילות מחדשת טיסות תל אביב סופיה ובודפשט בנוסף לוינה ולונדון


וויזאייר מגבירה חזרה לפעילות
מחדשת טיסות תל אביב סופיה ובודפשט בנוסף לוינה ולונדון

בהמשך להכרזת Wizz Air כי תחזור לפעול מישראל בקו תל אביב-וינה, ולונדון (לוטון) החברה מודיעה גם על החזרת הקווים תל אביב- סופיה ותל אביב- בודפשט לפעילות החל מאתמול.
החברה הודיעה כי היא מנטרת באופן רציף את הביקוש לקווים ובהתאם לכך, מתאימה את לוח הטיסות. כמו כן, על הנוסעים לוודא טרם עלייתם למטוס כי הם עומדים בתנאי הכניסה למדינה אליה הם טסים. כרגע, החברה מפעילה כ-10% מקיבולת טיסותיה ומצפה כי בהתאם לעלייה בביקוש לנסיעות פנאי ועסקים יעלו ל כ- 60%- 70% עד סוף השנה.
חברת התעופה החלה ב- 1 במאי בהפעלת תקני ההיגיינה החדשים בכל מערך טיסותיה, כבר משלב הבורדינג לטובת הנוסעים והצוות. בכדי להפחית אינטראקציה לא חיונית בשדה התעופה, וויזאייר מבקשת מהנוסעים כחלק מאמצעים אלו ובנוסף לשמירת מרחק בכל שלבי הטיסה, לבצע צ'ק-אין ורכישות כגון תשלום עבור תיקים נוספים באופן מקוון.
למרות יעילותם הגבוה [ 99.7% ] של מסנני ה- HEPA בכל מטוסי Wizz Air, אנשי הצוות והנוסעים יידרשו לחבוש מסכות לכל אורך הטיסה. צעדי זהירות נוספים כוללים בין היתר: חלוקת מגבוני חיטוי לכל נוסע, הסרת המגזינים מהמטוס ואי קבלת תשלום במזומן על המטוס. בטיסות בהן גורם העומס מאפשר, הצוות ישגיח על מרחק בין מושבים לנוסעים. כמו כן, המטוסים יעברו חיטוי יומי, בהתאם להנחיות הרשמיות.
אודות וויז אייר-
***חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 121 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo ומציעה למעלה מ-170 קווים, מ-25 בסיסים המחברים 154 יעדים ב-45 מדינות.
מאז טיסת הבכורה של  Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-8 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות ונוחתות מנתב"ג ורמון. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Wizz Air הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה אשר נהנים מהשרות וממחיריWizz Air , וממערכת הזמנות ידידותית.


תגובות

רשומות פופולריות