SIKA DESIGN המותג הבינלאומי לריהוט מראטן משיק את קולקציית Headboard Antique


SIKA DESIGN המותג הבינלאומי לריהוט מראטן
משיק את קולקציית Headboard Antique


בין החומרים הבולטים בעולם העיצוב, שבכוחם ליצור בחלל אווירה קלילה וקיצית המזוהה גם עם סגנון העיצוב הכפרי, מצוי הראטן- חומר בגווני החום העשוי מצמח הדקל הגדל באזורים טרופיים שונים. הראטן הוא אחד החומרים החדשניים בעולם עיצוב הפנים והחוץ והדרכים לשילובו בחלל הבית מגוונים ולעיתים מפתיעים ופחות קונבנציונאליים. המותג SIKA DESIGN עוסק בעיצוב וייצור של מיטב הרהיטים העשויים ראטן בעבודת יד כבר למעלה מ-70 שנה. המותג החל את דרכו בייצור מוצרים ראשונים כמו מנורות, שולחנות וסלים העשויים מסוף וערבה, והיום הינו בעל שם עולמי, משווק לחנויות, מסעדות, מלונות יוקרה וספינות שיט ברחבי העולם ואחד היצרנים הסקנדינבים הוותיקים ביותר של רהיטי ראטן הזוכה לשבחים רבים.  



קולקציית Headboard | Antique, מגיעה לארץ בייבוא בלעדי של חברת פלדינוקס ותוצע למכירה בחנות הקונספט נובל קולקשן ובחנויות העיצוב המובילות ברחבי הארץ. הראש מיטה במגוון וריאציות מחומרי הראטן עשוי קש בר אינדונזי הנארג בעבודות יד על ידי מומחי נצרים מיומנים, בצבע עתיק המתאים לכל חדר שינה, סוג של קישוט יפהפה שיכול לעמוד או לתלות מאחורי המיטה בחדר השינה ומאפשר מראה הרפתקני ואקזוטי המעניק לחדר השינה אווירה נעימה, נוחות מושלמת וסטייל מתמשך ונצחי.
גודל ממוצע:
רוחב: 180 ס"מ |

גובה: 207 ס"מ |
משקל: 8.3 ק"ג |
מחיר: החל מ 2,380
ניתן להשיג:  בחנות "נובל קולקשן" מתחםSIV  פתח תקווה ובכל חנויות ורשתות העיצוב המובחרות ברחבי הארץ.


SIKA DESIGN מבטיחה רמות גבוהות של איכות, נוחות וקיימות בכל המוצרים שלה. כל אחד מהפריטים נעשים עם תשומת לב ותשוקה, החל משלב התכנון, המבוצע על ידי כמה מעצבי הרהיטים הטובים ביותר בעולם, ועד לתהליך הייצור והשימוש בחומרים טבעיים במפעל של המותג באינדונזיה.


תגובות

רשומות פופולריות