לראשונה – ניידת טיפולי שיניים לחולי קורונה עד הבית!


לראשונה – ניידת טיפולי שיניים לחולי קורונה עד הבית!


"כללית סמייל", רשת מרפאות השיניים של "כללית", מציעה שירות ייחודי לחולי קורונה המאושפזים בבית או בית מלון : טיפולי שיניים דחופים, המבוצעים בבית החולה או בבית המלון.
טיפולי חירום מבוצעים על ידי צוות הכולל רופא שיניים וסייעת המגיעים לבית החולה או לבית המלון כשהם לבושים בציוד מיגון אישי הנדרש כדי למנוע הידבקות. הם מגיעים לבית באמצעות ניידת ייעודית המאובזרת בכל הציוד והמכשור הרפואי הנדרש לבצע את הטיפול בבית – בבטיחות מרבית הן לחולה והן לצוות המטפל.
ד"ר חגי סלוצקי, רופא שיניים ראשי ברשת מרפאות "כללית סמייל": "מרבית חולי הקורונה הקלים מאושפזים במסגרת הקהילה – בבית או בבית מלון  - וחלקם זקוקים למענה רפואי לבעיות השגרה שלהם, שאינן קשורות למחלת הקורונה ואת הטיפול בהן לא ניתן לדחות עד לאחר ההחלמה.  כדי לתת מענה למצבים דחופים אלה, שאינם סובלים דיחוי, הקמנו שירות של צוות מקצועי ומיומן המגיע לבית החולים או מבודדי הבית כדי להעניק להם עזרה ראשונה וטיפול שיקל על כאביהם , עד אשר יחלימו מהקורונה. שירות באמצעות ניידת וצוות ממוגן המגיע לבית החולה או לבית המלון , נותן מענה רפואי ושירותי כאחד תוך שמירה  על כללי הבידוד לצד שמירה  על בריאות החולה.

הקריאה לניידת מתבצעת באמצעות יצירת קשר עם אחת ממרפאות "כללית סמייל".  צוות רפואי ייצור קשר עם החולה, מעריך את מצבו ואת דחיפות המקרה, ובמקרה שלא  ניתן יהיה לדחות את טיפול השיניים עד להחלמת המטופל, תשלח ניידת לבית המטופל. ההגעה לבית המטופל תתבצע תוך 24 שעות מרגע הפניה, על פי דחיפות המקרה.


תגובות

רשומות פופולריות