תכירו את  NadNed (נד-נד) ליין בגדי ילדות כחול לבן, בחגיגה כפולה-
קולקציה חדשה והשקת חנות למותג ברחוב דיזינגוף 229 תל אביב.
המותג NadNed מציג ליין בגדי ילדות עם המוטיב העיצובי פפיון גדול, המעטר בגדי תחרה עדינה ובדי סאטן רכים ואיכותיים מהקולקציה החדשה. הקולקציות מתאימות לאירועים חגיגיים.  NadNed מציעה קולקציה לילדות עם סטייל ייחודי ושונה ממותגים אחרים.
 למותג שלושה קווים עיקריים - ''PARTY'' שמלות לאירועים, ''SMART CASUAL'' בגדי יום יום מתוחכמים עם טוויסט ו- ''COMFORT'' חליפות מפנקות. העיצובים משלבים אסתטיקה יוקרתית, עיצובים סולידיים ואיכות שניכרת היטב בגימורים ובבחירת הבדים. המותגים מתאימים גם לציבור הדתי.
ההקפדה על הפרטים הקטנים בפרטי הקולקציה ניכרת, החל מהכפתורים ועד לקיפול של הפפיון, הסימטריות בין הקשירות מורגשים היטב בכל פריט ופריט. עם שמירה על איזון בשילוב הפפיונים גדולים וקטנים עדיין מתקיים הבלאנס בין הילדותיות לבין המראה הקלאסי והנקי.




 המותג NadNed הוקם בשנת 2018 על ידי רוית משעלי , מעצבת אופנה , נשואה ואם לשלושה . כאמא וצרכנית לשתי בנות רוית החליטה לפתוח מותג שמתחשב בפרטים הנחוצים והפרקטיים לילדות הנותן מענה לבוש לשגרת יומן של הילדות.
טווח גילאים: 4-14 .
טווחי מחירים : החל מ- 98 ₪ לטופ בייסיק ועד 698 ₪ לשמלת ערב.
ניתן להשיג בחנות החדשה בדיזינגוף 229 ת"א שפעילה בין הימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 ובימי ו' 09:00-14:30 ובאתר האונליין www.nadned.co.il.
טלפון לבירורים: 03-6577330.

תגובות

רשומות פופולריות