חנוכה שכולו דבש בקיבוץ יד מרדכי


חנוכה שכולו דבש בקיבוץ יד מרדכי
קיבוץ יד מרדכי פותח את שעריו בחג החנוכה לשלל פעילויות ביניהן:
חגיגות חנוכה לכל המשפחה וסיפורי מורשת בקיבוץ יד מרדכי פעילות בבית הדבש והדבורה והכנת נרות מדונג צביעת כדי חרס בליווי סיפור נס פח השמן המפורסם ביקור בבית האוסף "קיבוץ של פעם" סיור קיבוצי לכל המשפחה בטרקטור בנוסף פעילות חדשה במיוחד לחג של צביעת כדי חרס בעקבות נס פח השמן

מכניסים קצת צבע לנס פח השמן! במיוחד לחנוכה תתקיים השנה פעילות לכל המשפחה שבה יצבעו ויקשטו כדי חרס קטנים בפעילות שכל כולה חנוכה! המבקרים יצבעו כדי חרס קטנים לצד סיפור כד השמן המפורסם של חג החנוכה. בסיום הפעילות יקבלו המבקרים את הכדים המקושטים למזכרת.
 מה הקשר בין דבש לנרות שאנו מדליקים? כל התשובות בסיור בבית הדבורה והדבש.  במהלך הסיור יצפו המבקרים בדבוראי לבוש בחליפה מיוחדת שיציג את עבודתן של הדבורים בסביבתן הטבעית. הכוורת שנמצאת מאחורי חלון זכוכית מיוחד ואטום מספקת למבקרים הצצה לתהליך הפקת הדבש מתחילתו וסביבתן הטבעית של הדבורים. בסוף הסיור בבית הדבורה והדבש יטעמו המבקרים דבש טרי.  יחד עם הדבש מייצרות הדבורים גם דונג חומר דמוי שעווה שממנו יכינו המבקרים נרות שיאירו את החנוכייה שלהם!
 איך חגגו את חג החנוכה בקום המדינה? בבית הקיבוץ של פעם ייחשפו המבקרים לחיים בקיבוץ בראשית דרכו – יבקרו בחדר הילדים וגן החול, יראו את כלי העבודה ופריטי חדר האוכל הקיבוצי שהיו חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של חברי הקיבוץ ויישמעו את סיפורם מעורר ההשראה של החלוצים הראשונים בקיבוץ! המקום הקסום הזה מאפשר לדורות הצעירים היכרות עם סוג אחר של טכנולוגיה כזו שלא דורשת מטען.
שום סיור ביד מרדכי לא שלם בלי האטרקציה האהובה והמוכרת לכולם סיור בטרקטור הקיבוצי. במהלך הסיור על הטרקטור יחשפו המבקרים לסיפור שמאחורי ענפי החקלאות השונים , המוצרים שמפיק הקיבוץ וסיפורו הייחודי של קיבוץ יד-מרדכי
כמו יהודה המכבי, גם קיבוץ יד מרדכי עטור בסיפורי גבורה ומסמל את היציאה מהחושך לאור באתר שחזור הקרב! באתר שהוכרז כאתר מורשת לאומית ושודרג באמצעות המועצה לשימור אתרים, ייחשפו המבקרים לסיפור הגבורה של חברי הקיבוץ  ולוחמי הפלמ"ח שלחמו בצבא המצרי בימיה הראשונים של המדינה. לאחר מכן, יוכלו הילדים להתגנב בתעלות הקשר, להתחפר בתעלות ההגנה ולצפות בכלי הנשק איתם הגנו הלוחמים האמיצים על הקיבוץ.




עלות
בית הדבש
30
טרקטור
25
קיבוץ של פעם
25
אתר השחזור
15
צביעת כדי חרס
10
כרטיס משולב מבוגר (לא כולל צביעת כדי חרס)
50
כרטיס משולב ילד (לא כולל צביעת כדי חרס)
55

כרטיסים מוזלים במועדוני הלקוחות השונים
לפרטים נוספים, תיירות יד מרדכי: 08-6720559 | 052-3923104 | www.facebook.com/tourym | tym.co.il

תגובות

רשומות פופולריות