משקפי Mykita



משקפי Mykita 


החגים בפתח ואתם רצון עז להתחדש ולהתפנק במשקפיים אופנתיים שימשכו מבטים ותשומת לב. ואי אפשר להתייחס לחדשנות ואופנה בלי לחשוב על מייקיטה. 
מעבר לעיצוב הייחודי והשיקי, מתאפיינים משקפי Mykita  במסגרות מעוצבות ומיוצרות באמצעות טכנולוגיה חדישה ביותר בענף שכוללת גם עבודת יד על מנת להסב מראה אלגנטי ויוקרתי תוך הקפדה על דיוק אופטי. באמצעות חדשנות מודרנית וטכנולוגיה יוצאת דופן, המציאו מחדש ב Mykita  את מבנה המשקפיים כך שיהיו קלים וגמישים, ללא הלחמות או ברגים, באופן המזכיר יותר מכל את אמנות המסורת היפנית, אוריגמי. 
המותג Mykita, המיובא על ידי חברת "דיוק אופטיקס" ומתאפיין בעיצוב טרנדי עכשווי, משיק ליין חדש שישדרג לכם את הלוק. חשוב לזכור שמשקפי שמש וראיה הינם מוצר שהולך אתנו כל הזמן, מותאם ללוק ואאוטפיט חובה שקשה להסתדר בלעדיו.
הקולקציה החדשה של מייקיטה – Lessrim - מתאפיינת במסגרות דקות שנוצרו באמצעות טכנולוגיה חדישה וייחודית, כך שהמסגרת "נבלעת" לתוך העדשה ויוצרת תחושה של מינימליזם והיעדר מסגרת, שיק אופנתי מבלי לוותר על קלילות ונוחות.
Mykita מצטיינת בשיתופי פעולה פורים עם מעצבים בתחום האופנה. כך למשל השיקה החברה ליינים משותפים עם עם מייסון מרג'יאלה, ברנהרד וילהלם ודמיר דומה וכיום, המותג מכריז על שיתוף הפעולה חדש עם הלמוט לאנג. קולקציית משקפי השמש, שנולדה משיתוף פעולה זה ומתכתבת עם האתוס המינימליסטי והייחודי של לאנג, תובא לארץ באביב 2020 על ידי "דיוק אופטיקס" ותימכר בחנויות אופטיקה מובחרות.

צילום: יחצ

ניתן להשיג:
רשת בעין יפה ת"א, בעין יפה רעננה, רשת משקפיים בשינקין, אופטיקה עיניים מרום נווה, אופטיקה חיות ת"א, אסי משקפיים רמת גן, רשת איי אופטיק  I-OPTIC, אופטיקה סביון, אליסון איי בוטיק, מיכל נקסט 

תגובות

רשומות פופולריות