מתחם ראשון מסוגו בארץ, המשלב בין עולם הבית החכם וסאונד לבין מוצרי חשמל יוקרתיים לבית



מתחם ראשון מסוגו בארץ, המשלב בין עולם הבית החכם וסאונד לבין מוצרי חשמל יוקרתיים לבית

בעשור האחרון מאז שפתח איש העסקים לירן ענבר את "טופ סינמה", הפכה החברה למובילה בתחום הבית החכם, מערכות אודיו ווידאו, מערכות שליטה ובקרה ועוד. כעת הוא משיק מתחם ראשון מסוגו בארץ, המשלב בין עולם הבית החכם וסאונד לבין מוצרי חשמל יוקרתיים לבית.









לפני כעשר שנים החליט לירן ענבר לתעל 20 שנים של ניסיון מקצועי לכדי עסק חדשני ופתח את חברת "טופ סינמה". מאז נפתחה החברה ועד היום הפכה "טופ סינמה" לחברה המובילה בישראל בתכנון ובביצוע של בתים חכמים, מערכות שליטה ובקרה, פתרונות מיגון ואבטחה ומערכות אודיו-וידאו, המאופיינת בדינמיות ויצירתיות ומציעה שלל פתרונות טכנולוגיים, מהטובים בארץ ובעולם, המיועדים לבית, לגינה, למרפסת, לחללי עבודה ולמרחבים ציבוריים.       

את השנה החדשה החלטנו לפתוח עם השקת מתחם התצוגה החדש שלנו ברחוב הלח"י 13בני ברק , Stand of the art, מתחם ראשון מסוגו בארץ המשלב בין עולם הבית החכם וסאונד לבין מוצרי חשמל יוקרתיים לבית. באולם התצוגה החדש תוכלו למצוא מגוון אין סופי של פתרונות עיצוב עילי לכל אדריכל / מעצב פנים וללקוח הסופי בתחומי הבית חכם, אודיו - וידאו, מוצרי חשמל יוקרתיים ועוד.

לירן אומר כי ניתן כיום להפוך כל בית לבית חכם בעלות התחלתית של 9.900 ₪.

הקונספט החדש של טופ סינמה הינו מתחם חוויתי הנותן במה עיצובית ובינלאומית למותגים המובילים בעולם  ביניהם: Miele, De dietrich, Gorenje, המשלבים כולם, ללא יוצא מן הכלל, בין טכנולוגיה ייחודית מתקדמת לבין עיצוב יוצא דופן ומוקפד של מעצבי על בינלאומיים.

השירות המתקדם של החברה מבוסס על מיטב אנשי המקצוע, שמלווים את הלקוח משלב התכנון ועד ביצוע הפרויקט בהצלחה. בטופ סינמה עובדים אנשי מקצוע מנוסים מהמעלה הראשונה, העוסקים בתכנון, בייעוץ, בהתקנה, בפיקוח ובמתן שירותי תמיכה, והכל תחת קורת גג אחת. זאת, עבור מגוון רחב של פרויקטים מורכבים ופשוטים כאחד, בהם בתים פרטיים, דירות יוקרה, מסעדות, חנויות, מלונות בוטיק ועוד. 

מתחם התצוגה החדש מתפרס על פני 150 מ"ר והוא כולל בר מעוצב ואטרקטיבי, חללים מעוצבים המציגים את מיטב המותגים בתחום מוצרי החשמל היוקרתיים, חדר סאונד מיוחד עם תצוגה של מערכות אודיו-וידאו מתקדמות ועוד.

מתחם התצוגה של טופ סינמה: הלח"י 13, בני ברק.
שעות פעילות: א'-ה', 8:30-19:00; ו' 8:30-14:00. https://topcinema.co.il/


תגובות

רשומות פופולריות