יורם דבש נשיא בורסת היהלומים בישראל - בדובאי בכנס נשיאי פדרציית הבורסות מכל העולם *** עם חזרת המשלחת ארצה, יערך אירוע חגיגי לבכירי הבורסה לרגל ראש השנה, בה ייחשף לראשונה פרויקט הנדל"ן של מתחם הבורסה ליהלומים



יורם דבש נשיא בורסת היהלומים בישראל - בדובאי בכנס נשיאי פדרציית הבורסות מכל העולם
***
עם חזרת המשלחת ארצה, יערך אירוע חגיגי  לבכירי הבורסה לרגל ראש השנה, בה ייחשף לראשונה פרויקט הנדל"ן של מתחם הבורסה ליהלומים

משלחת של בכירי בורסת היהלומים מישראל טסה לדובאי, בראשם: נשיא הבורסה הישראלית ליהלומים -  יורם דבש, מנכ"ל בורסת היהלומים -  ערן זיני,  יו"ר מכון היהלומים – בועז מולדבסקי, ונשיא התאחדות תעשייני היהלומים – קובי קורן, להשתתף בכנס נשיאי פדרציית בורסות היהלומים (WFDB),  בו נכחו כל נשיאי הבורסות ליהלומים מרחבי העולם.

 WFDB, הוא הגוף החשוב ביותר בענף היהלומים הבינלאומי, אשר הוביל את הכנס בדובאי והוא מנהל תהליכים אסטרטגיים לקידום ענף היהלומים בעולם. יורם דבש ינהל פאנל במהלך הכנס שיעסוק בנושא יהלומי מעבדה, בהשתתפות בכירי הענף.

יורם דבש ערך פגישה אישית עם אחמד בן סוליים – נשיא הבורסה בדובאי ומרטין לייק – מנכ"ל בורסת היהלומים בדובאי ומסר: "הבורסה הישראלית ליהלומים היא חוד החנית של רפורמות וקידמה טכנולוגית בענף היהלומים בעולם. בשנים האחרונות קידמנו מהלכים פורצי דרך בתחום הטכנולוגי שהביאו למהפכה טכנולוגית של ממש, ובמהלך הכנס בדובאי, הצגנו את חשיבות הבידול בין היהלומים הטבעיים ליהלומי מעבדה באמצעות קמפיין ויראלי עולמי".

עם חזרת המשלחת לישראל, יערך (יום חמישי ה- 26.9) אירוע חגיגי לבכירי בורסת היהלומים,  לרגל השנה החדשה ה'תש"פ, באולם המרכזי של הבורסה שיכלול  כ 50 אורחי כבוד. ביניהם: כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן וחתן פרס ישראל והרב הראשי לת"א-יפו, הרב ישראל מאיר לאו, אשר שימש בעבר כרב הראשי בישראל ועוד. במסגרת  האירוע ייחשף  לראשונה פרויקט הנדלן של הבורסה בראשות אבנר ישר - האדריכל הראשי המתכנן את פרויקט הנדל"ן של הבורסה הישראלית וכן עורכי הדין המובילים את הפרויקט – עו"ד שמואל עייני, וכן עו"ד אמיר עמר הבעלים של משרד עו"ד AYR, ועו"ד אמנון קולבק מהמשרד.

זאת הפעם הראשונה שיוצג  לחברי הבורסה פרויקט הנדל"ן המשמעותי ביותר במדינה, ובו המגדל הגבוה ביותר בישראל.


תגובות

רשומות פופולריות