קארילינה- מסעדה הודית בשרית כשרה בת"א


קארילינה- מסעדה הודית בשרית כשרה בת"א





לא כולם מכירים את האוכל ההודי. פתיחת מסעדה הודית בשרית כשרה ברמת החייל בת"א אפשרה לנו לטעום ממטעמי המטבח ההודי. מי שפתחה את המסעדה – שמאופיינת באווירה ויקטוריאנית ומעוצבת להפליא- היא קרולינה שעל שמה קרויה המסעדה. קרולינה שגדלה באנגליה, התאהבה באוכל ההודי, חזרה בתשובה ונטלה על עצמה- יחד עם שף הודי שמצאה- להכין תפריט טנדורי למהדרין שהוא שילוב של אוכל הודי ובריטי. את הניסיון הקולינרי הראשון החלה ברעננה, שם היא מתגוררת ובהמשך- בבני ברק. קרולינה מסתייעת בבעלה- אביגדור קהלני, קרוב משפחה של אביגדור קהלני גיבור ישראל ובחמש בנותיה.
אז מה היה בתפריט: צ'יקן טוקה- שזה מאכל בר- בי- קיו בשרי, שמוכר כמנה המנצחת במסעדות ההודיות ברחבי העולם, בהאג'י בצל- לביבה מבצק פיקנטי, סמוסה- בשר בקר בתוך בצק פילו פריך ממולא בתערובת פיקנטית של אפונה ובשר טחון, סאג אלו- קוביות תפו"א בשום עגבניות ורוטב תרד טרי, ציפס במיה מצופות בשומשום ובשום, אורז הודי עם מנגו וירקות. בצד כל זאת הוגשו לנו הלאפות המיוחדות בטעם שום ששברו לנו את הדיאטה מרוב שהן טעימות. יש שתיה קלה, חמה, קוקטיילים מומלצים (אנחנו שתינו "מוחיטו"- רום עם ליים, נענע וקרח ואת "הסנדק"- ויסקי סינגל מאלט, ליקר אמרטו, קוביות קרח ופרי תפוז), משקאות חריפים, בירות ויינות. יש שייקים במגוון טעמים (לאסי מנגו, קיווי ועוד). יש עסקיות צהרים בין השעות 11:00- 15:30, החל מ-49 ₪ ויש משלוחים.  ההגשה אדיבה. השירותים נקיים ומצוחצחים, טוב, זו המסורת האנגלית








כדאי להגיע ולטעום מקולינריה קצת שונה! הכשרות: מהדרין, רבנות ת"א- יפו, הבשרים בד"צ הרב מחפוד. הכתובת: רח' הברזל 32 ת"א, טל' 03-6722709.

תגובות

רשומות פופולריות