מירי בוהדנה סיימה קורס מגישי עזרה ראשונה של מד״א


שחקנית, דוגמנית, אשת טלוויזיה ומצילת חיים:
מירי בוהדנה סיימה קורס מגישי עזרה ראשונה של מד״א
עם סיום הכשרתה של מירי בוהדנה במגן דוד אדום, היא ביקרה יחד עם בעלה איש העסקים בבו קובו במוקד השליטה הלאומי של מגן דוד אדום * השניים קיבלו סקירה על פעילות ארגון ההצלה הלאומי של ישראל בשגרה ובחירום * מנכ"ל מד"א, אלי בין: "את מחזקת את מגן דוד אדום, הן בהיותך כוננית עזרה ראשונה, והן בכך שאת מסייעת בהעלאת המודעות לרכישת מיומנויות למתן טיפול רפואי ראשוני ולהצלת חיים"

השחקנית, הדוגמנית ואשת הטלוויזיה מירי בוהדנה התגייסה לפני כשנתיים למעגל הנשים של ידידי מד״א בישראל, במטרה לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הצלת החיים בארץ. מירי עברה בעבר קורס עזרה ראשונה בסיסי של מד"א, ובחודשים האחרונים שדרגה את הכשרתה והפכה למגישת עזרה ראשונה מן המניין.

בביקורם במגן דוד אדום, נחשפו מירי ובעלה בבו לפעילות המוקד הלאומי המשולב של מגן דוד אדום, וקיבלו סקירה על רכבי ההצלה השונים של מד"א, בהם כאלף ומאתיים אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, כשש מאות וחמישים אופנועי חירום, אופניים חשמליים, בימבולנסים, מסוקים, אופנועי ים וסירת הים-בולנס, ורכבי הצלה נוספים של מד"א. בסיום הסיור, הודה מנכ"ל מד"א אלי בין למירי ולבעלה על הביקור ועל התנדבותה של מירי, והעניק לה תיק כונן עם ציוד רפואי מתקדם, באמצעותו תוכל להעניק טיפול רפואי בכל מקום. בנוסף, קיבלה תעודה לרגל סיום הקורס. מירי סיפרה על כוונתה להתנדב באמבולנסים של מגן דוד אדום, בנוסף על היותה כוננית עזרה ראשונה במד"א.

"אני רואה חשיבות עצומה בכך שכל אחד ואחת ילמדו עזרה ראשונה ופעולות החייאה בסיסיות. אני מלאת כבוד והערכה למגן דוד אדום על שהעניקו לי את הזכות להיות חלק ממערך הצלת החיים בישראל", אמרה מירי בוהדנה, "במהלך הקורס למדתי להעניק טיפול רפואי בשטח, לרבות ביצוע פעולות החייאה מצילות חיים, ובעזרת מכשיר הדפיברילטור בו אני מחזיקה והציוד הרפואי המתקדם בתיק הכונן, אוכל לסייע במקרי חירום רפואיים ולהציל חיים".

תגובות

רשומות פופולריות