'ויסמן אחזקות' בעלת רשת 'שמרת הזורע' חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברה מובילה באירופה לייצור את אימפלה- סדרת מזרנים בלעדית שתשווק בשלב ראשון ברשת 'שמרת הזורע' ובאתר הסחר 'שמרת הזורע נט קולקשן'



'ויסמן אחזקות' בעלת רשת 'שמרת הזורע'
חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברה מובילה באירופה
לייצור את אימפלה- סדרת מזרנים בלעדית שתשווק בשלב ראשון
ברשת 'שמרת הזורע' ובאתר הסחר 'שמרת הזורע נט קולקשן'

זוהי כניסה ראשונה של החברה לתחום המזרנים ובכך היא משלימה את קשת המוצרים הרחב ביותר שיש לרשת רהיטים בישראל להציע

לדברי נחום ואריה ויסמן בעלי 'ויסמן אחזקות': "צעד זה הוא אחד מיני רבים שנלקחו על ידי הנהלת קבוצת 'ויסמן אחזקות' כדי להוביל את שוק הרהיטים הישראלי ולהציע one stop shop – נקודת מכירה אחת המציעה ללקוח רהיטים איכותיים לכל חלקי הבית במחירים אטרקטיביים. אנו מציעים ללקוח הישראלי סחורה איכותית העונה על קריטריון value for money ללא מתחרים בשוק המקומי"


 מיטה+מזרן- 3.080 במקום 5.260 ש"ח

מיטה דגם אליס- 1790 במקום 2560 ש"ח 


מזרן אורתופדי גלקסי- 1990 במקום 3180



המרכז התעשייתי החדש של קבוצת ויסמן אחזקות בפארק בר-לב בסמוך לכרמיאל, שהושק לאחרונה בהשקעה של 10 מיליון דולר, יתמוך גם בפעילות המזרנים החדשה המצטרפת ליתר פעילויות הקבוצה, הכוללת 9 חברות

קבוצת 'ויסמן אחזקות', בעלת רשת 'שמרת הזורע' חודרת לתחום המזרנים ומשיקה לראשונה את 'אימפלה' סדרת מזרנים חדשה המיוצרת עבורה באירופה. המזרנים החדשים יוצעו למכירה ברשת 'שמרת הזורע' ובאתר הסחר "שמרת הזורע נט קולקשן" במחירים אטרקטיביים במיוחד ובנוסף במהלך תקופת ההשקה יוצעו המזרנים במחירים חסרי תקדים.  

החדירה לתחום המזרנים, משלימה למעשה ב'שמרת הזורע' את קשת המוצרים הרחבה ביותר שיש לרשת רהיטים בישראל להציע והיא פועל יוצא של החלטת הנהלת קבוצת 'ויסמן אחזקות' להציע ללקוח הישראלי   one stop shop – נקודת מכירה אחת המציעה ללקוח רהיטים איכותיים לכל חלקי הבית במחירים אטרקטיביים.

לדברי נחום ואריה ויסמן, בעלי קבוצת 'ויסמן אחזקות': "טרם החדירה שלנו לתחום המזרנים ערכנו מחקר שוק וסקירה מקצועית של התחום בישראל שסייעו בידינו להבין כי רוב המזרנים המיוצרים ומשווקים בארץ הם כאלה המיוצרים לפי הדוקטרינה האמריקאית ולא לפי ה"דוקטרינה האירופאית". לאחר שקלול הנתונים לרבות היבט ה- value for money"" הגענו להחלטה כי "הדוקטרינה האירופאית" עדיפה על זו האמריקאית ובהתאם לכך חתמנו על הסכם שיתוף פעולה עם חברה מובילה ליצור מזרנים מספרד שלפיו סידרת מזרוני "אימפלה" החדשה תיוצר לפי מפרטים מדוייקים של מחלקת פיתוח המוצרים של קבוצת "ויסמן אחזקות".

הסכם שיתוף הפעולה עם החברה היצרנית מספרד, לה שלוחה גם בפורטוגל,  הוא הסכם שיווק בלעדי  לשמרת הזורע  בישראל לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה.  המפעל מייצר 23 סוגי מזרנים לצד מזרנים עם מפרטים טכניים של הלקוח, כאשר המפעל בעל כושר ייצור של 2.500 מזרנים ביום אשר משווקים בכול רחבי אירופה וזו הפעם הראשונה שהמפעל משווק מחוץ לאירופה בהיקפים של מכולות.

למזרנים בסדרת 'אימפלה' מאפיינים ייחודיים ההופכים אותם לאטרקטיביים ברמת השימוש וברמת המחיר, ובהם:  
-          עובי המזרונים נע בין  24-29 ס"מ, כך שקל יותר לנקות ולהפוך אותם לעומת המזרונים העבים שיש בהם ספוג מיותר,  ללא כל צורך ממשי.
-         כל המזרנים מצוידים ב"תו תקן" אירופאי וישראלי.
-          זמני אספקה מהירים מיותר לסדרת "מזרני האימפלה" - מהמלאי הוא 10 ימים, ולהזמנות מיוחדות 60 יום.
-          המזרנים ניתנים להתאמה אישית ברמת הרכבם הפנימי וכן בהתייחס לדרגות רכות או קשיחות הדגם.
-          במסגרת האחריות על המזרן מציעה 'שמרת הזורע' יתרון משמעותי בהיבט של שירות ותמיכה בלקוחות: כל פניה לשירות הלקוחות בטענה לגבי המזרן, יוחלף המזרן לחדש (לא יתוקן)  

במהלך  תקופת ההשקה של המזרנים בישראל תומך המפעל באירופה במדיניות מחירי החדרה מיוחדים לטובת השוק הישראלי דרך "קבוצת ויסמן" ורשת "שמרת הזורע".
כאמור המזרנים ימכרוו בשלב ראשון ברשת "שמרת הזורע", ו"שמרת הזורע נט קולקשין", ובהמשך גם בסיטונאות למעל מאה חנויות ברחבי הארץ.

מחירים לדוגמא:
  • מזרן דגם "סילבר" – מזרן אורתופדי עם קפיצים מבודדים ו-5 אזורי נוחות ובטכנולוגיית נו פליפ, ללא צורך בהפיכת המזרן                                            1,290 ש"ח  במקום 2,700 ש"ח
  • מזרן דגם "גולד" -  מזרן אורתופדי עם קפיצים מבודדים ו-5 אזורי נוחות ובטכנולוגיית נו פליפ, ללא צורך בהפיכת המזרן ובתוספת שכבת פינוק ויסקו    1,650  במקום 3425 ש"ח
  • מזרן דגם "טיטניום" - מזרן אורתופדי עם קפיצים מבודדים ו-5 אזורי נוחות ובטכנולוגיית נו פליפ, ללא צורך בהפיכת המזרן בתוספת 4 סוגי פולימר בצפיפות משתנה ושכבת פינוק לטקס
                                                                             1,790  במקום 3674 ש"ח      
  • מזרן דגם "גלקסי" מזרן אורתופדי עם קפיצים מבודדים ו-5 אזורי נוחות ובטכנולוגיית נו פליפ, ללא צורך בהפיכת המזרן בתוספת 5 סוגי פולימרף דו צדדי: צד אחד שכבת פינוק ויסקו ושני שכבת פינוק לטקס                                                         1,990   במקום 3180 ש"ח

המחירים מתייחסים למידה הקלאסית 190X140 והבדלי המחירים  נובעים מההרכב הפנימי ורכות או קשיחות הדגם.

כרית שינה דגם "דרים" - חלום לשינה טובה ורגועה.
כמו כן משיקה החברה את כרית שינה המיוחדת מדגם "דרים", המיוצרת מ 100% לאטקס - עשויה משרף עץ הגומה (ללא שום תוספת). כריות 'דרים' מיוצרות בארץ יערות הגומי "סרי לנקה" בטכנולוגיה ייחודית לנוחות איכותית ושינה נעימה, שרף הגומי הוא פולימר אלסטי המורכב מתת יחידות של איזופרן ומכיל גם כמות קטנה של חלבונים ,שומנים, סוכרים ומינרלים.(ללא שום חומרים סינטטיים). מחיר החדרה ל- 2 כריות: 299 ₪.

חדש: הושק המרכז התעשייתי החדש הגדול בישראל ע"ש ליאו ויסמן תעשיות עץ:
קבוצת "ויסמן אחזקות", המנוהלת על ידי האחים נחום ואריה ויסמן, מהגדולות והמובילות בענף הריהוט בישראל משיקה בימים אלו את המרכז התעשייתי החדש שלה בפארק בר-לב בסמוך לכרמיאל, בהשקעה של 10 מיליון דולר. מדובר במרכז התעשייתי מהמתקדמים בתחומו במזרח התיכון, בגודל של 7,700 מ' שנבמנה על מגרש של כ- 12 דונם, המסוגל להכיל כ- 250 מכולות [כ- 19,000 מ"ק].

במרכז מתחמי פעילות שונים ובהם אולם הרכבה, אולם רפדות, אולמות אחסון, אולם תצוגה, סטודיו מקצועי לצילום רהיטים להמחשה מיטבית ללקוחות הקבוצה וכן מתחם מיוחד ייעודי לצי המשאיות של הקבוצה המפיצות ריהוט לחנויות ולרשתות הקבוצה ברחבי הארץ לרבות פרוייקטים מוסדיים וללקוחות המזמינים ישירות דרך חנות האונליין של נט-קולקשן מבית "שמרת הזורע".

לדברי נחום ואריה ויסמן: "האתגרים העומדים לפתחנו לנוכח ההתפתחויות העצומות הקיימות בעולם הריהוט ברחבי תבל, מחייבים אותנו לעמוד עם אצבע על הדופק ולהצעיד את כל תעשיית הריהוט הישראלית קדימה על אף הקשיים הרבים המעורמים על התעשיינים כאן בישראל"

תגובות

רשומות פופולריות