שטראוס נכנסת לקטגוריית הגבינות המיוחדות ומשיקה את המותג: "אנסמבל" הכולל 4 גבינות ייחודיות המיוצרות בשיטות מסורתיות


 שטראוס נכנסת לקטגוריית הגבינות המיוחדות ומשיקה את המותג: "אנסמבל" הכולל  4 גבינות ייחודיות המיוצרות בשיטות מסורתיות




 שטראוס נכנסה לקטגוריית הגבינות המיוחדות והשיקה את מותג אנסמבל הכולל תחתיו 4 גבינות ארטיזן מרחבי העולם: גבינות ייחודיות המספרות סיפור של איכות, מורשת ומסורת. החיבור של שטראוס לקטגוריה אינו חדש, בשנות השבעים היא הייתה חלוצה בתחום וייצרה גבינות ביניהן קממבר, ברי, מלוחות וחצי קשות. כיום, כאשר טרנד הקולינריה מוביל לעלייה בביקוש של חומרי גלם איכותיים וייחודיים, עולם הגבינות בצמיחה מתמדת והרצון לטעום עולם רק הולך וגובר, בחרו מומחי הגבינות של שטראוס להוציא לאור 4 גבינות דגל מהארץ ומהעולם.

הגבינות של "אנסמבל" הן ללא חומרים משמרים ומיוצרות בשיטות הכנה מסורתיות:
·         גבינת "ענבר" 150 גרם ממחלבת "שירת רועים" שבגליל התחתון: גבינה חצי קשה מחלב כבשים.
  • גבינת פטה צאן 150 גרם ממחלבת family farm"" לחוף הים האגאי ביוון, מחוות צאן אורגנית ומקיימת. הגבינה נושאת תו תקן PDO (Protected Designation of Origin).
  • גבינת "מנצ'גו" 150 גרם ממחלבות "San Vicente" מאזור למנצ'ה שבספרד: הגבינה מיוצרת מ- 100% חלב כבשים. הגבינה נושאת תו תקן PDO (Protected Designation of Origin).
·         גבינת "גאודה" 200 גרם ממחלבת Henri Willig" מאזור וולנדם שבהולנד: גבינה הולנדית חצי קשה.

הכשרות 
גבינת ענבר שירת רועים אנסמבל- רבנות מקומית
אנסמבל פטה- רבנות ראשית לישראל
מנצ'גו - הרב אריה רלב"ג ארה"ב



אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק שטראוס מחלבות:
"השקת סדרת הגבינות המיוחדות נולדה מזיהוי הצרכן הישראלי כצרכן המעריך איכות וקולינריה. צרכן המחפש גבינות מיוחדות, המיוצרות ללא חומר משמר, ומעריך את שיטות הייצור הייחודיות ואת הסיפור האותנטי שמאחורי המוצרים אותם הוא צורך. עבורו, חיפשנו בכל העולם ובישראל, מגוון גבינות איכותיות, המיוצרות בשיטות ייצור מסורתיות וייחודיות למקום הגיאוגרפי שבו יוצרו".
שוק הגבינות במדף מגלגל כ- 2.5 מיליארד ₪ בשנה, הגבינות המיוחדות מגלגלות 250 מיליון ₪, ובצמיחה דו ספרתית משנה לשנה. אחוז החדירה לקטגוריה בצמיחה ועומד על 62% השנה, יותר צרכנים נכנסים לקטגוריה. הגבינות המלוחות במדף מגלגלות 317 מיליון ₪ בשנה ואף הן בצמיחה.

להשיג בנקודות המכירה וברשתות.

תגובות

רשומות פופולריות