מנגנים 6.6 עוצמים עיניים ורואים שכולנו שווים הרכב ה-Blind Orchestra בליווי נגנים עם עיוורון, יופיעו בקניון TLV, במסגרת האירוע המרכזי של יום המודעות לאנשים עם עיוורון, ה-Blind day. לקהל יחולקו כיסויי עיניים


מנגנים 6.6
עוצמים עיניים ורואים שכולנו שווים

הרכב ה-Blind Orchestra בליווי נגנים עם עיוורון, יופיעו בקניון TLV, במסגרת האירוע המרכזי של יום המודעות לאנשים עם עיוורון, ה-Blind day. לקהל יחולקו כיסויי עיניים


הרכב  Blind Orchestra, בניצוחו של דב באלו רוזן, יקיים הופעה בשילוב נגנים עם עיוורון , באירוע המרכזי של היום להעלאת המודעות לאנשים עם עיוורון, ה- Blind Day. ההופעה של ההרכב, שמבצע אלתורים מוסיקליים בכיסוי עיניים, תתקיים ביום רביעי ה-5.6.19 בשעה 18:00 בקניון TLV. כחלק מההופעה, יחולקו כיסויי עיניים לקהל וזאת על מנת לחוות יחד הופעה בה כולם שווים, לא רואים אבל "שומעים 6/6".

עוד במסגרת האירועים המופקים בידי המרכז לעיוור וקניון TLV בשיתוף עם, משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים,  Rainbow. net, "נגרים למען אחרים" ואוצרת האומנות, איה ברנהד מ"אומנות בקהילה, שילוב אומנויות", תתקיים  בשעה 17:00 השקה של תערוכת "מקל-שמקל", שתיערך בחודש אוגוסט בקניון. התערוכה תציג יצירות אומנות שימחישו את הרתיעה של הציבור הכללי ולעיתים גם של אנשים עם עיוורון ממקלות נחייה, המונעת מאנשים עם עיוורון ואנשים עם לקויות ראייה רבים להשתמש בהם. באירוע ההשקה יישאו דברים מנכ"ל המרכז לעיוור, נתי ביאליסטוק כהן ומנכ"ל מתחם TLV אבי זמיר. כלל האירועים בקניון יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום.

ה- Blind Day הוא יום המודעות וההזדהות עם אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל. הוא מתקיים מדי שנה בתאריך הסמלי 6/6. הבליינד דיי יתקיים בשנת 2019 זו השנה התשיעית.
6/6 היא ההגדרה הרפואית לראייה תקינה. דווקא ביום הזה אנו מזמינים את החברה הישראלית למבט קרוב יותר על קהילת האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה.
את היום מוביל המרכז לעיוור בישראל, המייצג את נושאי תעודת העיוור ומהווה את ארגון הגג של הארגונים הפועלים למענם.
הבליינד דיי נועד ליצור הזדהות והבנה בין הציבור הרחב לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה, ביחס לצרכיהם וליכולותיהם וכן להקטין את הדעות הקדומות כלפי אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה. לא מדובר ביום התרמה. הבליינד דיי זוכה מדי שנה לחשיפה תקשורתית רחבה, אליה מתווספת פעילות רשת.
התנסות הציבור הרחב בחוויות יומיומיות של אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה מסייעת בהפניית תשומת הלב הציבורית לפערים הקיימים בין אנשים עם עיוורון לבין שאר האוכלוסייה, ולהשמת הדגש על הפרכת דעות קדומות ומיגור הבורות, וזאת לא ממקום מחנך או ביקורתי, אלא מגישה מקרבת, תחת הסלוגן: תעצמו את העיניים, ותראו!
מטרת היום היא לקדם בחברה הישראלית גישה פתוחה, נגישה ומכבדת כלפי אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה.

בברכה,

תגובות

רשומות פופולריות