חוגגים פסח עם יקב דלתון DALTON ESTATE Petite Sirah 2017 יקב דלתון המוערך מציע את יין Petite Sirah (פטיט סירה), בציר 2017 מסדרת היינות estate לרגל חג הפסח


חוגגים פסח עם יקב דלתון
DALTON ESTATE Petite Sirah 2017
יקב דלתון המוערך מציע את יין Petite Sirah (פטיט סירה), בציר 2017 מסדרת היינות estate לרגל חג הפסח

 יקב דלתון המוערך מציע לפסח את יין Petite Sirah (פטיט סירה) , בציר 2017 מסדרת ה"אסטייט" של היקב. הפטיט סירה , נקרא גם דוריף ומקורו בצרפת. בארצנו, הסתגל זן הענבים המיוחד לאקלים הים תיכוני . הכרם ממוקם באזור שפלת יהודה במושב קדרון - סמוך למושבה גדרה וניטע בשנת 2000, על מנת לקבל את מירב האיכות מכרם זה, היקב שמר על רמת יבול נמוכה ביחס לזן ועשה דילולים חוזרים ונשנים לאורך השנה. בנוסף, הכרם חולק ל- 3 תת חלקות אשר הקפידו לגדל כל אחת מהן באופן המתאים לה.

הענבים ליין זה רוסקו והותססו על הקליפות במשך שישה ימים שלאחריהם הם נסחטו ועם סיום התסיסה המלו-לקטית עבר היין להתיישנות בחביות עץ אלון אמריקאיות וצרפתיות למשך כשנה.

פטיט סירה, בציר 2017, הוא
יין עמוק ופירותי, בעל חמיצות נמוכה יחסית, צבע סגול כהה והינו מרוכז  בטעמו ובצבעו ובארומה שלו. היין בעל ניחוח של קפה, קקאו, ופטל בר שחור ובלגימה היין רך מאוד וחלק מתאים לליווי גריל , צלי ושתייה.

הכשרות: רבנות אזורית מרום הגליל, הרב יוסף אלמשעלי; בד"צ יורה דעה, הרב שלמה מחפוד; הרב מרדכי אונגר ממונסי ניו יורק, וה OU של ארה"ב.
המחיר: 65 ₪.
להשיג בחנויות היין המובחרות
על יקב דלתון
אודות יקב דלתון
יקב דלתון נוסד בשנת 1995 על-ידי מתי הרוני ובנו אלכס הרוני בלב הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה היפהפה. זוהי פנינה בצפון הארץ, השואבת את גישת המצוינות מהאנשים וממנחות הטבע הסובבים אותה. האב והבן זיהו את הפוטנציאל הטמון בגליל העליון, וראו בו אזור לייצור יינות איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. הם הביאו עמם מומחיות בתחום היינות ומשאבים נוספים במטרה למנף את איכויות האזור, להעצים את השגשוג, ליצור מקומות עבודה חדשים ולקדם את התיירות בסביבה.

תגובות

רשומות פופולריות