ליימן שליסל גאה להציג לראשונה בישראל ובעולם: מוצרי לואקר בכשרות מהודרת לואקר מקסי (Loacker maxi) וקצת על מותגי החברה המיובאים ועל ההיסטוריה של החברה המשפחתית


ליימן שליסל גאה להציג
לראשונה בישראל ובעולם: מוצרי לואקר בכשרות מהודרת
לואקר מקסי (Loacker maxi) וקצת על מותגי החברה המיובאים ועל ההיסטוריה של החברה המשפחתית

  • לואקר מקסי בכשרות בד"צ איגוד הרבנים, מושק בשני טעמים: שוקולד ואגוז
  • בכנס לואקר השנתי שנערך במסגרת תערוכת ISM בקלן, גרמניה, זכתה ליימן שליסל במקום הראשון בעולם במכירות לנפש של וופל לואקר. זו השנה השלישית ברציפות שליימן שליסל מחזיקה במקום הראשון וזוכה להוקרה במעמד מכובד זה.
  • וופל הפרימיום לואקר נמכר בישראל החל משנת 1984 ומחזיק כיום ב- 31% נתח שוק (סטורנקסט, ינואר 2019).

חברת ליימן שליסל, הנמצאת ברשימת 10 יבואניות המזון הגדולות והוותיקות בישראל, המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי מותג הפרימיום לואקר (Loacker), רושמת הישג מכובד נוסף בפעילות לואקר בישראל ומשיקה לראשונה לואקר בכשרות מהודרת.
לואקר מקסי (Loacker maxi), בכשרות בד"צ איגוד הרבנים, הינו וופל פרימיום 


לראשונה בישראל ובעולם: לואקר מקסי בכשרות מהודרת, בד"צ איגוד הרבנים (צילום: אפרת אשל)
המורכב מ- 6 שכבות של עלי וופל מלבניים ופריכים, בניהן מילוי עשיר של קרם בטעם אגוזים או קרם בטעם קקאו ושוקולד.  הם מוצעים ברשתות השיווק באריזה משפחתית במשקל 200 גרם שמחירה: 11.90 ₪. מוצרי לואקר מקסי כמו כל מוצרי לואקר, מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר, אינם מכילים צבעי מאכל, ללא חומר משמר וללא שומן טראנס.
אורית גור אריה, מנהלת תחום וופלים ופיצוחים בליימן שליסל: "פעלנו רבות על מנת לענות על דרישות הכשרות מצד צרכני המגזר החרדי ולהשיק מוצרים של לואקר ברמת כשרות מהודרת. צרכני הציבור החרדי חשובים לליימן שליסל ובכוונתנו להמשיך במגמה להשיק עוד ועוד מוצרים של מותגינו השונים והמגוונים בכשרות מהודרת ובהלימה לדרישות המגזר החרדי". לואקר משווק עתה גם בכשרות חלבית של בד"צ איגוד הרבנים מנצ'סטר בראשות הרב אשר יעקב ווסטהיים, המוערכת  ובאישור הר"ר לישראל, ועם חלב ישראל, שמגיע מגרמניה. מי שטיפל בכשרות המהודרת, בתנאי אקלים מושלגים, הוא הרב יהודה שושן, רב החברה.


זהו הלוגו של לואקר- מותג הוופלים מס' 1 בעולם- הר השלרן, הנשקף מחלון המפעל בהרי הדולומיטים האיטלקיים

ישראל במקום הראשון בעולם במכירות לנפש של וופל לואקר
חברת לואקר מייצרת את מוצריה בשני מפעלים השוכנים בהרי הדולומיטים. האחד באוסטריה והשני באיטליה. בישראל נמכרים מוצרי לואקר מזה 35 שנה (מאז שנת 1984) והמותג שרושם עלייה מתמשכת בנתח השוק שלו, מחזיק כיום ב- 31.3% נתח שוק מקטגוריית הוופלים בארץ (לפי סטורנקסט, ינואר 2019).
בכנס לואקר השנתי שנערך במסגרת תערוכת ISM בקלן, גרמניה, זכתה ליימן שליסל במקום הראשון בעולם במכירות לנפש של וופל לואקר. זוהי השנה השלישית ברציפות בה ליימן שליסל מחזיקה במקום הראשון וזוכה להוקרה במעמד מכובד זה.  באירוע נכחו בכירים מהנהלת לואקר העולמית כמו גם נציגי החברה ממדינות שונות בעולם.  הפרס המכובד הוענק על ידי בכירי חברת לואקר למוני ליימן – מנכ"ל ליימן שליסל, יעל זהבי – מנהלת חטיבת המותגים בליימן שליסל ואורית גור אריה – מנהלת תחום הוופלים והפיצוחים בליימן שליסל.



                 אנשי ליימן שליסל מקבלים את הפרס בכנס לואקר השנתי שנערך במסגרת תערוכת ISM בקלן, גרמניה (צילום: ליימן שליסל)
במהלך השנים, מאז החלה חברת ליימן שליסל לייבא את מוצרי לואקר לישראל, משקיעה החברה משאבים רבים בפיתוחו ובביסוס מעמדו של מותג לואקר בישראל, תוך שהיא מגדילה את מגוון המוצרים הנמכרים ומשיקה בכל שנה מוצרים חדשים.
בשנת 2015 הייתה ליימן שליסל הראשונה בעולם שהשיקה את טבלאות השוקולד של לואקר וכך הפכה את הצרכנים הישראלים לראשונים בעולם שנהינו ונהנים משוקולד לואקר עד היום.

דברים שלא ידעתם על לואקר

·         בשנת 1925 קנה אלפונז לואקר חנות מאפים בצפון איטליה, בה החל להכין ולמכור וופלים ביתיים. מאז התפתח העסק וגדל לממדיו היום.  השם "לואקר" אומץ והפך לשם החברה רק כעבור 41 שנים בשנת 1966.
·         לואקר היא החברה שהמציאה את הוופל בקוביות.
·         הגמדים של לואקר הופיעו לראשונה בפרסומות בשנת 1984 ומאז הם מזוהים עם שמו הטוב של המוצר.
·         ההר המושלג המופיע בלוגו של לואקר הוא בעצם תמונה של נוף הרי הדולומיטים הניבט ממפעל החברה הנמצא בצפון איטליה.
·         מוצרי לואקר נמכרים ב- 100 מדינות בעולם.
·         וופל לואקר הפופולארי ביותר בישראל הוא קואדרטיני בטעם אגוזי לוז. בארץ נמכרים גם טעמים נוספים של קוביות לואקר קואדרטיני: שוקולד, וניל, שוקו-חלב, שוקולד מריר
·         בשנת 2015 זכתה לואקר בפרס Randstad על היותה המעסיק האטרקטיבי ביותר באזור צפון מזרח איטליה ובתוך כך עוטרה גם בפרס מקום העבודה בעל האווירה, הביטחון התעסוקתי והיציבות הפיננסית הטובים ביותר.
·         מוצרי לואקר כוללים רכיבים טבעיים דוגמת: אגוזי לוז מאיטליה הקלויים ונטחנים במקום, קקאו טבעי מאפריקה ווניל טבעי אמיתי המיובא מאיי בורבון; והם אינם מכילים חומרים משמרים או צבעי מאכל. 

על חב' ליימן שליסל: 
החברה היא חברה משפחתית והמנכ"ל הוא מוני ליימן. 


היא נמצאת ברשימת 10 יבואניות המזון הגדולות והוותיקות בישראל. מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. 




ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ- 500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. בין המותגים: לואקר- 31.3% מנתח השוק, נייטשר ואלי- היא 32% מנתח השוק, קליית גת מובילה את קטגוריית הפיצוחים עם 25%, מיונז טומי- מס' 4 במכירות במגזר החרדי, תרסיס שמן פאם- מוביל עם 41%, הוטפופ מוביל עם 61%, סוכריות מנטוס מובילים בקטגוריית הסוכריות עם 50%, מסטיק מנטוס עם 20% נתח שוק והבקבוקונים עם 26%. החברה מתרכזת בהגדלת ההיצע של המוצרים בכשרות מהודרת למגזר החרדי, שיפור במרכיבי המוצרים והפחתת הפחמימות והסוכר.

לחברה מערך איחסון, שיווק, והפצה יעיל וממוחשב. להלן תמונה של משאיות ההובלה:





באתר ליימן שליסל -  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל, הכוללים מגוון כשרויות, החל מכשרות עם רכיבי חלב עכו"ם ועד בד"צים שונים ולמצוא אותם בחנויות וברשתות וניתן להרכיב מהם אריזות שי כמשלוחי מנות לפורים. מנכ"ל החברה, מוני ליימן, ציין כי חלק מהמוצרים המהודרים שמיובאים מחו"ל מיוצאים חזרה לקהילות יהודיות בחו"ל.
לקראת פסח 


יש מוצרים ללא חשש קטניות (חלק מקליית גת, סילאן, ממרח תמרים, קפה פילטר) וכשרים עם קטניות ( כל סוגי הפיצוחים, חמוציות והפופקורן שמשווקים עתה גם בגירסא לילדים עם כוס גדולה, הדומה לזו שרוכשים בקולנוע), המותרים לאחינו בני עדות הספרדים.
במסיבת עיתונאים שהתקיימה לאחרונה גילה מנכ"ל החברה, מוני ליימן, שבהכשרתו הוא גם מזרחן ובקי בהוויה מסביבנו,  כי בעקבות החלטת הרש"פ ב- 1998 שאין לסחור עם חברות ישראליות - הוא הקים חברת בת, הפועלת בשוק הפלסטיני, עם שותפים פלסטיניים ועם מערך שיווק עצמאי.
מוני הוסיף כי רכש כחברה פרטית שלו את משק אחיה בשילה, המייצר ומשווק שמן באיכות מעולה ומפעיל יקב בוטיק.
במשכן החברה באיזור התעשייה ביבנה הקימו הבעלים מוזיאון קטן, המביא את ההיסטוריה המשפחתית של מייסדי החברה משנות ה-50



המנכ"ל, מוני ליימן, סיפר לכתבנו כי שורשי החברה החלו עוד בשנת 1919 בברלין, כאשר הירש ליימן הקים בית מסחר סיטונאי לממתקים ולשוקולד. המשפחה עלתה לארץ בשנת 1935 לאחר שהוזהרו ע"י אחד מאנשי הגסטפו כי חנותם שנמצאה מול מפקדת הגסטפו צפויה להינזק ואנשיה יאסרו. מי שעלה לארץ היא משפחת ליימן הצעירה. הסבתא רבתא והסבא רבא, סריל ושמעון, שעל שמו נקרא מוני, נשארו בפולין ונרצחו על ידם, יותר נכון נשחטו ע"י עובדים פולניים שעבדו בחווה החקלאית שהפעילו! בארץ פתחו חנות ממתקים ברח' אלנבי פינת יהודה הלוי. החנות הייתה פעילה עד לפני 15 שנה! וכן סיטונאות ממתקים בדר' ת"א.

תגובות

רשומות פופולריות