גל הירש, תא"ל במיל' ויו"ר המכון למנהיגות עתיד בישראל, חושף את משנתו למנהיגות ערכית בספרו החדש "אנחנו לפני אני"


גל הירש, תא"ל במיל' ויו"ר המכון למנהיגות עתיד בישראל,
חושף את משנתו למנהיגות ערכית בספרו החדש "אנחנו לפני אני"



גל הירש, מפקד ומנהיג מוערך שפיקד והוביל מבצעים רבים במסגרת הקריירה הצבאית העניפה שלו, ובעשור האחרון עוסק בין שלל עיסוקיו בקידום מנהיגות עתידית, ולאחרונה הודיע כי יתמודד לכנסת במסגרת מפלגת מגן- מפלגה חברתית-בטחונית במסגרתה יהיה מעוניין בתפקיד השר לבטחון פנים- מציג את משנתו על מנהיגות בספרו החדש "אנחנו לפני אני" היוצא בימים אלה לאור ב"גפן בית הוצאה לאור".  זהו ספר חובה המציע ארגז כלים חשוב לכל מי שמכהן בתפקיד ניהולי ו/או שואף להגיע לתפקידי מנהיגות בכירים ולהוות דוגמא אישית.

"לאורך המסע שלי למדתי – שום דבר לא בא בקלות, והדרך קשה, ארוכה ומפותלת. מי שמטפס במעלה ההר, חוצב נתיבים חדשים, נע באפלה, במדבר ובים הסוער – מובטח לו שייתקל בקשיים ויחווה התמודדויות קשות. כשמדובר במנהיגות – שמץ של אמת אין בביטוים כמו 'קלי קלות', 'סכין בחמאה' וכיוצא בזה. אמירות כאלה אינן רלבנטיות כשמדובר במוביל שהוא מנהיג מחולל, הפועל בנחישות למימוש חזונו, יעדיו וחלומותיו, הנלחם ומוכן לשלם מחירים". כך נפתח אחד הפרקים הראשונים בספר "אנחנו לפני אני".
באופן תמציתי וממוקד מצליח גל הירש להעביר בספרו, מתוך ניסיונו האישי רב השנים, את כל הכלים הנדרשים למנהיגות טובה. "אם אין לך נכונות לשלם מחירים, אין טעם להמשיך בקריאה", מצהיר גל הירש בהקדמה של הספר. "אם מקובל עליך שלמנהיגות יש מחיר, זאת כיוון שהיא תכונה מחוללת, מניעה שינויים, מפעילה, סוחפת ומזיזה בני אדם – הבה נצא למסע יחד".

גל הירש, תא"ל במיל', הקדיש עצמו לתפקידי מנהיגות ופיקוד מנעוריו. הוא בוגר הפנימיה הצבאית תל אביב, פיקד על יחידות צנחנים ועל יחידת הקומנדו של חייל האוויר – שלדג. גל נפצע קשה מאוד במארב מחבלים, בחר בחיים, עבר שיקום ארוך ושב לפקד בשדה הקרב למרות שנותר נכה לצמיתות.
גל הירש חינך ופיתח מנהיגות ומנהיגים צעירים כמפקד בית הספר הספר לקצינים – בה"ד 1, הוביל שינויים ארגוניים רחבי היקף בצה"ל וחולל מבצעים, תהליכים ומהפכות במסגרות רבות. הוא פיקד על כוחות הקומנדו במבצע "ענבי זעם", על חטיבה בלחימה, על אוגדה במלחמה. הוא הוביל את תכנונו של מבצע "חומת מגן" ואת תכנונו של מכשול קו התפר. בשנים האחרונות היה בין מקימי מפקדת העומק המטכ"לית של צה"ל.
היחידות עליהן פיקד זכו בפרסי רמטכ"ל ובציונים רבים לשבח. בשנת 2017 הוענק לו אות בוגר המופת לעשייה ביטחונית וחברתית במדינת ישראל, מטעם חברי עמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות.
בעשור האחרון גל הירש הוא יזם ומנהל של פרויקטים ומוביל תהליכי חדשנות, מחקר ופיתוח בתעשיות שונות ומכהן כיו"ר המכון למנהיגות עתיד בישראל. גל ממשיך להיות פעיל בעשייה חברתית נרחבת וממשיך לשרת בצה"ל כתא"ל במילואים.
"אנחנו לפני כולם" הוא ספר חובה לכל מי שמכהן בתפקידי ניהול וגם לאלה ששואפים להגיע לתפקידים בכירים, לבצע אותם על הצד הטוב ביותר ולקצור הישגים מרשימים.
כריכה קשה
79 עמודים
בהוצאת גפן בית הוצאה לאור
מחיר: 70 שקל.
להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים המובחרות. לרכישה כמותית נא לפנות ל-
orders@gefenpublishing.com 02-5380-247 – גפן בית הוצאה לאור בע"מ.

תגובות

רשומות פופולריות